BG:VOZ

Metro, laka železnica, BeoVoz i slično... bitno je da je vezano uz grad i šine

Moderators: zeka, STIB

Re: BG:VOZ

Postby TatraT3 » 09. 07. 2011. 19:30 GMT +0000

User avatar
TatraT3
Putnik 1. razred
 
Posts: 61
Joined: 21. 08. 2010. 13:44 GMT +0000

Re: BG:VOZ

Postby IIIALEKSANDARIII » 11. 07. 2011. 14:34 GMT +0000

TatraT3 wrote:Je l' ovo 'vako sme ili ne sme? *neznam*

http://www.youtube.com/watch?v=bVy4McVL ... re=related


Sme kao trece lice ili pomocnik, ali postavljanje na YouTube moze da izazove i velike probleme, klip je dostupan svima (novinarima...), a mnogi od njih nesnose odgovornost za ono sto pisu. Postavice vest kao udarnu na naslovnu stranu i videce je svako cak i onaj ko nece da kupi novine, a demant kao mali teks gde ga niko nece videti.
User avatar
IIIALEKSANDARIII
Über-Mašinovođa
 
Posts: 2041
Joined: 08. 08. 2009. 1:19 GMT +0000
Location: Beograd

Re: BG:VOZ

Postby ivanhoe » 11. 07. 2011. 15:27 GMT +0000

Bi?e da je 1.lice (ne?ije)
napravio sebi zanimacije :S
ivanhoe
Ložač
 
Posts: 315
Joined: 02. 06. 2011. 12:59 GMT +0000

412 "Gorbachov" 3. deo

Postby voz » 21. 11. 2011. 19:53 GMT +0000

Je li grad Beograd i dalje dosledan sto se tice BG voza sada kada je pustena Gazela u saobracaj?
Koliko vidim, odustalo se od skidanja grafita, garniture su u haosu, barem po tom pitanju...
User avatar
voz
Moderator
 
Posts: 3349
Joined: 20. 05. 2006. 21:20 GMT +0000
Location: Batajnica

Re: 412 "Gorbachov" 3. deo

Postby rile » 21. 11. 2011. 20:09 GMT +0000

Gde prestaje logika počinje železnica!
User avatar
rile
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1031
Joined: 19. 09. 2007. 21:48 GMT +0000
Location: Zemun

Re: 412 "Gorbachov" 3. deo

Postby voz » 22. 11. 2011. 1:33 GMT +0000

Hmm...Ok, to brojanje putnika je radjeno pre pustanja u saobracaj Gazele....da li se sad stanje nesto promenilo? da li ce se vrsiti brojanje putnika u skorije vreme kako je Gazela pustena u saobracaj.
Iskreno, malo sam skeptican po tom pitanju, da dva novo otvorena stajalista mogu da povecaju dnevni broj putnika za 16000. Dva nova stajalista da povecaju za skoro 100 posto broj putnika....nema teoretske sanse. Neku se tu zeznuo sa brojkama.
User avatar
voz
Moderator
 
Posts: 3349
Joined: 20. 05. 2006. 21:20 GMT +0000
Location: Batajnica

Re: 412 "Gorbachov" 3. deo

Postby Karlito » 22. 11. 2011. 17:38 GMT +0000

Да потпишете петицију за трамвај, користите овај линк. Када се сви станари уселе, трамвај ће бити једино превозно средство које ће се кретати некако од Аутокоманде ка Славији, а будућа реконструкција Улице војводе Степе је шанса и за ово унапређење.
User avatar
Karlito
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1157
Joined: 20. 05. 2006. 19:17 GMT +0000
Location: Beograd i okolina

Re: 412 "Gorbachov" 3. deo

Postby MarkoT » 23. 11. 2011. 15:53 GMT +0000

MarkoT
Kondukter
 
Posts: 228
Joined: 03. 09. 2008. 13:35 GMT +0000

Re: 412 "Gorbachov" 3. deo

Postby Mure » 24. 11. 2011. 3:30 GMT +0000

Karlito, cini mi se da je to bilo mnogo pre 2007. - 2008.!!! Mislim da je bilo cak 1997 - 1998!
Mure
Putnik 1. razred
 
Posts: 80
Joined: 19. 03. 2010. 17:01 GMT +0000

Re: 412 "Gorbachov" 3. deo

Postby Dusko » 24. 11. 2011. 12:02 GMT +0000

User avatar
Dusko
Mašinovođa
 
Posts: 577
Joined: 02. 08. 2006. 8:15 GMT +0000

Re: 412 "Gorbachov" 3. deo

Postby Mure » 24. 11. 2011. 12:12 GMT +0000

Problem Bg voza po gradu je sto on nije metro i sto nema elasticnost. Malo ljudi moze da se proseta od kuce do neke stanice Bg voza i da izadje iz Bg voza i bude na poslu, skoli ili u centru grada. Za svaku voznju Bg vozom treba dodati jos minimum jednu voznju busom (tramvajem). Zato Bg voz pre svega moze da opstane kao prigradska zeleznica gde je usteda vremena putovanja vozom mnogo veca od vremena putovanja vozom. Samo dok se kod Vuka spustis na peron potrebno je 7-8 minuta i dok sacekas Bg voz potrebno je 15 min (u proseku, van spica) i to je vec 22 min. Za to vreme 65-ica (koja je izuzetno cesta) moze da te doveze do SIV-a...
Mure
Putnik 1. razred
 
Posts: 80
Joined: 19. 03. 2010. 17:01 GMT +0000

Re: 412 "Gorbachov" 3. deo

Postby Karlito » 24. 11. 2011. 13:51 GMT +0000

Mure wrote:Karlito, cini mi se da je to bilo mnogo pre 2007. - 2008.!!! Mislim da je bilo cak 1997 - 1998!

:oops: :oops: :oops: Jeste, 1997. Taj vrhunac je dostignut 2 godine posle otvaranja Vuka, a pre izlaska Beovoza iz jedinstvenog tarifnog sistema.
Да потпишете петицију за трамвај, користите овај линк. Када се сви станари уселе, трамвај ће бити једино превозно средство које ће се кретати некако од Аутокоманде ка Славији, а будућа реконструкција Улице војводе Степе је шанса и за ово унапређење.
User avatar
Karlito
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1157
Joined: 20. 05. 2006. 19:17 GMT +0000
Location: Beograd i okolina

Re: 412 "Gorbachov" 3. deo

Postby voz » 24. 11. 2011. 14:44 GMT +0000

MarkoT wrote:Gazela nito ostali mostovi nemaju nikakve veze sa BG:Vozom. .....

Marko,

Ako se ne varam, BG:voz je posledica pocetka remonta Gazele i pokusaj pronalazenja resenja za guzve koje su nastale prilikom prelaska sa jedne obale Save na drugu.

Sa druge strane, BG:voz je mozda pocetak revitalizacije Beovoza. Taj sistem je postao neefikasan iz razloga sto je prvenstveno infrastrukutra ostala ne dovrsena, a ono sto je valjalo je propalo vremenom.

Srecom, uslovljanje od strane vlasnika kapitala kojim je kreditiran ovaj deo posla, a to je "popravite prvo infrastrukturu pa da vidimo koliko vam novih garnitura treba" je nateralo ove nase "pametne" glave da urade posao kako treba. E sad kako je to prezentovano, to je druga prica...na kraju krajeva, za to sluze politicari.

Organizaciono, BGvoz je glupost. Klasicna zeleznica se ne koristi za prevoz putnika na ovakvim kratkim relacijama. Kao sto kaze Mure, elasticnost sistema nije dovoljna, da bi bila opravdana. Ali, ako se nastavi u pravom smeru, BG:voz bi trebalo da postane proslost, tj Beovoz bi trebalo da napokon zazivi onako kako je i prvobitno zamisljen, a to je da obezbedi, brz i efikasan prevoz ljudi iz prigradskih naselja do Beograda i obrnuto.

Na kraju krajeva, kraj revitalizacije ovog sistema prigradske zeleznice ce biti i kraj 412 garnitura u ovom sistemu, jer one nisu projektovane za ovakvu namenu.

Ostali transportni sistemi tj. buduci metro, tramvajski, autobuski i trolejbuski sistem treba samo da budu nastavak Beovoza, a ne na svim pravcima konkurent, kako je sad slucaj.
User avatar
voz
Moderator
 
Posts: 3349
Joined: 20. 05. 2006. 21:20 GMT +0000
Location: Batajnica

Re: BG:VOZ

Postby Ambassador » 16. 03. 2012. 10:41 GMT +0000

Juce ili prekjuce ujutru sam po prvi put video kako brzo voz moze da ide do Novog Beograda do Prokopa - sa Senjaka sam video neku lokomotivu i dva vagona koja je jednostavno projurila, za razliku od BGvoza koji se tuda redovno vuce. Nikako ne mogu da shvatim zasto je toliko "fleksibilan" red voznje bgvoza - mislim, jasno mi je "zvanicno" obrazlozenja, ali opet mi je suludo. Ako BGvozu treba 5 min izmedju NBG i Prokopa, a on to moze da predje za 2 min, meni bi mnogo pouzdaniji voz bio onaj koji putuje 2 min, a mozda i zakasni ponekad koji min, nego ovaj sto se vuce - na primeru 2 i 5 min to je banalno, ali ako je u pitanju 45 naspram 30 minuta i nije bas.
Ambassador
Putnik 2. razred
 
Posts: 47
Joined: 27. 09. 2008. 3:33 GMT +0000

Re: BG:VOZ

Postby IIIALEKSANDARIII » 16. 03. 2012. 16:23 GMT +0000

Ambassador wrote:Juce ili prekjuce ujutru sam po prvi put video kako brzo voz moze da ide do Novog Beograda do Prokopa - sa Senjaka sam video neku lokomotivu i dva vagona koja je jednostavno projurila, za razliku od BGvoza koji se tuda redovno vuce. Nikako ne mogu da shvatim zasto je toliko "fleksibilan" red voznje bgvoza - mislim, jasno mi je "zvanicno" obrazlozenja, ali opet mi je suludo. Ako BGvozu treba 5 min izmedju NBG i Prokopa, a on to moze da predje za 2 min, meni bi mnogo pouzdaniji voz bio onaj koji putuje 2 min, a mozda i zakasni ponekad koji min, nego ovaj sto se vuce - na primeru 2 i 5 min to je banalno, ali ako je u pitanju 45 naspram 30 minuta i nije bas.


Zato sto kod veceg voznog vremena neces forsirati garnituru, a i u slucaju manjeg kvara koji lako moze da resi nema problem sto se tice kasnjenja.
User avatar
IIIALEKSANDARIII
Über-Mašinovođa
 
Posts: 2041
Joined: 08. 08. 2009. 1:19 GMT +0000
Location: Beograd

Re: BG:VOZ

Postby Ambassador » 17. 03. 2012. 22:24 GMT +0000

Ambassador
Putnik 2. razred
 
Posts: 47
Joined: 27. 09. 2008. 3:33 GMT +0000

Re: BG:VOZ

Postby Karlito » 20. 03. 2012. 0:04 GMT +0000

Да потпишете петицију за трамвај, користите овај линк. Када се сви станари уселе, трамвај ће бити једино превозно средство које ће се кретати некако од Аутокоманде ка Славији, а будућа реконструкција Улице војводе Степе је шанса и за ово унапређење.
User avatar
Karlito
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1157
Joined: 20. 05. 2006. 19:17 GMT +0000
Location: Beograd i okolina

Re: BG:VOZ

Postby 461andrea » 20. 03. 2012. 0:14 GMT +0000

da ali kakve veze ima sto avala kasni 20 min, ona ima duzu trasu i pauzu u subotici i uvek je otpreme na vreme...tu ne vidim problem i do novog reda voznje ona je imala Y stajanje...i uvek avala na vreme predje granicu....
User avatar
461andrea
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1347
Joined: 22. 09. 2011. 23:39 GMT +0000
Location: Beograd

Re: BG:VOZ

Postby Karlito » 20. 03. 2012. 0:27 GMT +0000

Да потпишете петицију за трамвај, користите овај линк. Када се сви станари уселе, трамвај ће бити једино превозно средство које ће се кретати некако од Аутокоманде ка Славији, а будућа реконструкција Улице војводе Степе је шанса и за ово унапређење.
User avatar
Karlito
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1157
Joined: 20. 05. 2006. 19:17 GMT +0000
Location: Beograd i okolina

Re: BG:VOZ

Postby prole » 20. 03. 2012. 0:38 GMT +0000

BG:Voz (Beovoz) i ne sme da kasni ni minut. Rec je o gradskom vozu gde su se ljudi lako navikli da ide u tacno na vreme. Nadam se da ce se ta praksa prosiriti na sve gradove koji gravitiraju ka Beogradu, i naravno na ostatak Srbije.
Putnicki voz ce svakako stati na svim stanicma na kojima staje i BG Voz pa svakako nece moci da iskoristi prugu za 100kmh.
Ne vidim u cemu je problem sa blacenjem BG:Voza? To je jedan od veoma retkih dobrih stvari na ZS.
Avala moze da stoji na granici 30min a moze i sat i po, da li ce se neko zaista pouzdati da ce bilo koji daljinski voz stici tacno na vreme?
User avatar
prole
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1022
Joined: 24. 07. 2007. 15:06 GMT +0000
Location: B.Kosa

PreviousNext

Return to Metro i laka železnica

Who is online

Users browsing this forum: No registered users

cron