Metro vs. Laki šinski sistemi

Metro, laka železnica, BeoVoz i slično... bitno je da je vezano uz grad i šine

Moderators: zeka, STIB

Postby Karlito » 07. 09. 2009. 11:01 GMT +0000

Да потпишете петицију за трамвај, користите овај линк. Када се сви станари уселе, трамвај ће бити једино превозно средство које ће се кретати некако од Аутокоманде ка Славији, а будућа реконструкција Улице војводе Степе је шанса и за ово унапређење.
User avatar
Karlito
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1157
Joined: 20. 05. 2006. 19:17 GMT +0000
Location: Beograd i okolina

Postby Wile E. Coyote » 07. 09. 2009. 13:29 GMT +0000

Bg-Ug wrote:ima jedna varijanta metroa koja kosta manje i od teskog i od srednjeg i od lakog i od najlakseg a opet ima kapacitet, brzinu i komfor i kao onaj najtezi tako da beograd treba da je srecan sto nije gradio ruske varijante koje su tu da se sto vise para potrosi.

Ovo se ne slazem, moskovski metro je medju najefikasnijima a nama uvaljuju najlakse :S koje je ustvari klasican tramvaj

Bg-Ug wrote:ne rade na 25kV vec na svega 600-750V sto znaci da i ako neko nagazi bude 2 meseca u bolnici ali ne bude na onom svetu. kod mreze bi bio momentalno sem ako nije toliki srecnik da je zadobio opekotine prvog stepena na 95% tela.

Ne ubija voltaza nego amperaza

Bg-Ug wrote:termin "laki metro" ima nekoliko varijanti-> najgoru, a to je nadzemne deonice sa ukrstanjima u nivou tako da mu ni one podzene nista ne znace ako ce ljudi da cekaju, -> srednju varijantu a to je da nadzemna deonica bude na stubovima ali je znatno skuplje, i nabolju a to je da vozilo bude ili potpuno ukopano tj da je ceo podzeman ili da je samo na raskrsnicama podzeman tj sa podvoznjacima.

Nama serviraju ovu prvu a tvoja varijanta trece sa podvoznjacima na raskrsnicama u Beogradu nema sanse da prodje jer bi se vec naslo pametnjakovica koji bi se parkirali/pretrcavali/sta god preko sina.
"I like cigars, I like rum,
I like pretty baby, and tanjir pasulja pun!"
User avatar
Wile E. Coyote
Majstor Mašinovođa
 
Posts: 928
Joined: 11. 10. 2006. 9:50 GMT +0000
Location: Munze Konza!

Postby Bg-Ug » 07. 09. 2009. 15:34 GMT +0000

Bg-Ug
Slepi putnik
 
Posts: 6
Joined: 06. 09. 2009. 16:01 GMT +0000

Postby Karlito » 07. 09. 2009. 19:48 GMT +0000

Да потпишете петицију за трамвај, користите овај линк. Када се сви станари уселе, трамвај ће бити једино превозно средство које ће се кретати некако од Аутокоманде ка Славији, а будућа реконструкција Улице војводе Степе је шанса и за ово унапређење.
User avatar
Karlito
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1157
Joined: 20. 05. 2006. 19:17 GMT +0000
Location: Beograd i okolina

Postby Wile E. Coyote » 07. 09. 2009. 20:33 GMT +0000

"I like cigars, I like rum,
I like pretty baby, and tanjir pasulja pun!"
User avatar
Wile E. Coyote
Majstor Mašinovođa
 
Posts: 928
Joined: 11. 10. 2006. 9:50 GMT +0000
Location: Munze Konza!

Postby STIB » 08. 09. 2009. 5:53 GMT +0000

Pozdrav iz Zagreba
ZDRU
User avatar
STIB
Moderator
 
Posts: 546
Joined: 26. 05. 2006. 23:34 GMT +0000
Location: Zagreb

Postby korisnik » 11. 09. 2009. 1:00 GMT +0000

User avatar
korisnik
Kondukter
 
Posts: 198
Joined: 24. 12. 2006. 19:32 GMT +0000
Location: krug dvojke - zamalo

Postby mikiza » 11. 09. 2009. 8:41 GMT +0000

mikiza
Ložač
 
Posts: 278
Joined: 24. 09. 2008. 16:26 GMT +0000

Postby Wile E. Coyote » 11. 09. 2009. 11:28 GMT +0000

"I like cigars, I like rum,
I like pretty baby, and tanjir pasulja pun!"
User avatar
Wile E. Coyote
Majstor Mašinovođa
 
Posts: 928
Joined: 11. 10. 2006. 9:50 GMT +0000
Location: Munze Konza!

Postby korisnik » 13. 09. 2009. 0:59 GMT +0000

User avatar
korisnik
Kondukter
 
Posts: 198
Joined: 24. 12. 2006. 19:32 GMT +0000
Location: krug dvojke - zamalo

Postby Wile E. Coyote » 13. 09. 2009. 13:50 GMT +0000

"I like cigars, I like rum,
I like pretty baby, and tanjir pasulja pun!"
User avatar
Wile E. Coyote
Majstor Mašinovođa
 
Posts: 928
Joined: 11. 10. 2006. 9:50 GMT +0000
Location: Munze Konza!

Postby Bg-Ug » 23. 10. 2009. 6:44 GMT +0000

Bg-Ug
Slepi putnik
 
Posts: 6
Joined: 06. 09. 2009. 16:01 GMT +0000

Postby Karlito » 24. 10. 2009. 2:32 GMT +0000

Да потпишете петицију за трамвај, користите овај линк. Када се сви станари уселе, трамвај ће бити једино превозно средство које ће се кретати некако од Аутокоманде ка Славији, а будућа реконструкција Улице војводе Степе је шанса и за ово унапређење.
User avatar
Karlito
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1157
Joined: 20. 05. 2006. 19:17 GMT +0000
Location: Beograd i okolina

Postby Bg-Ug » 25. 10. 2009. 20:22 GMT +0000

Bg-Ug
Slepi putnik
 
Posts: 6
Joined: 06. 09. 2009. 16:01 GMT +0000

Postby shmeksi » 21. 11. 2009. 15:32 GMT +0000

shmeksi
Slepi putnik
 
Posts: 4
Joined: 17. 02. 2009. 1:26 GMT +0000

Postby STIB » 21. 11. 2009. 18:54 GMT +0000

Pozdrav iz Zagreba
ZDRU
User avatar
STIB
Moderator
 
Posts: 546
Joined: 26. 05. 2006. 23:34 GMT +0000
Location: Zagreb

Postby Wile E. Coyote » 21. 11. 2009. 23:03 GMT +0000

"I like cigars, I like rum,
I like pretty baby, and tanjir pasulja pun!"
User avatar
Wile E. Coyote
Majstor Mašinovođa
 
Posts: 928
Joined: 11. 10. 2006. 9:50 GMT +0000
Location: Munze Konza!

Postby Bg-Ug » 17. 08. 2010. 12:28 GMT +0000

Bg-Ug
Slepi putnik
 
Posts: 6
Joined: 06. 09. 2009. 16:01 GMT +0000

Postby Dusko » 17. 08. 2010. 18:24 GMT +0000

User avatar
Dusko
Mašinovođa
 
Posts: 577
Joined: 02. 08. 2006. 8:15 GMT +0000

Postby Pahuljica » 29. 08. 2010. 23:19 GMT +0000

Nakon isctitavanja pojedinih postova, resila sam da se ukljucim u ovu temu.

Pre nekoliko meseci, na fakultetu sam imala predavanje/debatu na kojoj smo (prethodno podeljeni u grupe) govorili o argumentima za i protiv uvodjenja metroa, lakog metroa ili unapredjenje kombinacije beovoza i tramvaja.

Nakon mnogo iznesenih arumenata, zakljucaka, prepiranja, ubedjivanja i ostalog, uspeli smo da dodjemo do zajednickog resenja.

Metro sistem je neophodan Beogradu. To je jedini sistem koji, zahvaljujuci svom kapacitetu, moze resiti problem saobracajnih guzvi.

Pored svih prednosti koje nudi metro (nezavisan sistem, kapacitet, brzina itd.), moram istaci glavni nedostatak. Teski metro prevozi u proseku 14 000 putnika/h. Mi na najopterecenijem pravcu (Novi Beograd/centar) imamo nekih 10 000-11 000 putnika u saobracajnom spicu. Dakle, iako se ideja o metrou cini primamljivom, sustina je da nije isplativo. Nemamo putnike za ovaj sistem.

Laki metro prevozi, u proseku, 12 000 putnika/h. Sigurna sam da ce biti onih koji kazu "Metro je sistem sa velikom brzinom, u potpunosti nezavisan itd.". Slazem se. Ali, razmislite kolika bi bila prosecna udaljenost izmedju stanica. Koliko je metrou potrebno da ubrza/uspori. Dakle, brzina metroa se svodi na brzinu lakog metroa. Ni ova prednost metroa u Beogradu nije primenljiva.

Kada je rec o nezavisnosti sistema, na Novom Beogradu je zemljiste peskovito. Koliko bi kostala izgradnja tunela? Dakle, moralo bi da se pribegne izgradnji vijadukata, koji su takodje veoma skupi. Nemamo novca ni za izradu kompletne dokumentacije.

Moj predlog na predavanju bio je sledeci.

Za gradsko podrucje uvesti laki metro. Za prigradsko podrucje, poboljsati sistem Beovoz.

Do uvodjenja ovog sistema, raditi na poboljsanju sistema Beovoz (povecati broj voznih jedinica, interval sledjenja, infrastrukturu itd.) i tramvaj.

Sta mislite o ovom resenju?
Sazaljevam zene koje nose prirodno krzno. Njima nedostaju pravi zenski atributi-srce i neznost.
Pahuljica
Slepi putnik
 
Posts: 8
Joined: 05. 05. 2010. 19:16 GMT +0000

PreviousNext

Return to Metro i laka železnica

Who is online

Users browsing this forum: No registered users