Beogradski laki metro

Metro, laka železnica, BeoVoz i slično... bitno je da je vezano uz grad i šine

Moderators: zeka, STIB

Postby brzi » 10. 05. 2007. 14:32 GMT +0000

brzi
Mašinovođa
 
Posts: 576
Joined: 25. 09. 2006. 12:18 GMT +0000

Postby Anadion » 10. 05. 2007. 15:02 GMT +0000

ali ne bi me ?udilo da se odlu?e za neke ruske modele.


I to reparirane ruske modele... :roll:
http://www.beobuild.net
praćenje izgradnje Beograda
User avatar
Anadion
Ložač
 
Posts: 268
Joined: 13. 03. 2007. 11:41 GMT +0000
Location: na šinama

Postby haevorn » 10. 05. 2007. 18:39 GMT +0000

haevorn
Putnik 1. razred
 
Posts: 50
Joined: 18. 04. 2007. 10:54 GMT +0000
Location: BGD

Postby NEBOJSA » 11. 05. 2007. 13:39 GMT +0000

Slazem se ali za nase uslove mozda je ovo bolja varijanta.
User avatar
NEBOJSA
Ložač
 
Posts: 317
Joined: 23. 03. 2007. 20:54 GMT +0000
Location: BEOGRAD

Postby haevorn » 12. 05. 2007. 1:11 GMT +0000

haevorn
Putnik 1. razred
 
Posts: 50
Joined: 18. 04. 2007. 10:54 GMT +0000
Location: BGD

Postby brzi » 12. 05. 2007. 15:32 GMT +0000

brzi
Mašinovođa
 
Posts: 576
Joined: 25. 09. 2006. 12:18 GMT +0000

Postby zeka » 12. 05. 2007. 18:56 GMT +0000

Brzi svaka cast.
Bas si doktorirao ovu temu.
Definitivno je Beogradu potreban jos jedan vid saobracaja, premda bi se sadasnje stanje popravilo kada bi se na kljucna mesta postavili ljudi koji se u to razumeju.
Zeleni talas u spicu, ha ha.
Pretpostavljam da bi teski metro em puno kostao em bi njegovo uvodjenje na nekim mestima npr. Stari grad bilo rizicno kako zbog klizista tako i zbog tezine i starosti zgrada koje su pod zastitom drzave. Secam se prica od pre 20 godina kako cemo uvesti metro i jedna od stanica je planirana na Trgu. Medjutim, zbog odrzavanja pokreta nesvrstanih u Beogradu, mislim krajem 80 tih, sagradjen je trzni centar bas iznad mesta buduce stanice (da ne bude veliki grad a nema centar za shoping). Obzirom da je taj centar montazno-demontaznog tipa, planirano je da se sruzi 90-tih jer definitivno njegovo postojanje koci projektovanje metro stanice.
Dalje znate sta je bilo i kako je bilo.
zeka
Moderator
 
Posts: 506
Joined: 10. 09. 2006. 16:32 GMT +0000
Location: Beograd

Postby CKD-KT4 » 16. 08. 2007. 17:38 GMT +0000

User avatar
CKD-KT4
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1043
Joined: 01. 08. 2007. 21:20 GMT +0000
Location: Beograd

Re: Beogradski laki metro

Postby forest » 08. 04. 2010. 0:36 GMT +0000

forest
Ložač
 
Posts: 302
Joined: 11. 03. 2008. 12:29 GMT +0000

Re: Beogradski laki metro

Postby NS arhitekt » 08. 04. 2010. 8:11 GMT +0000

User avatar
NS arhitekt
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1435
Joined: 25. 03. 2008. 9:14 GMT +0000
Location: Novi Sad

Re: Beogradski laki metro

Postby rasha » 08. 04. 2010. 20:34 GMT +0000

User avatar
rasha
Über-Mašinovođa
 
Posts: 4944
Joined: 18. 08. 2009. 21:31 GMT +0000
Location: Beograd

Re: Beogradski laki metro

Postby forest » 08. 04. 2010. 21:47 GMT +0000

forest
Ložač
 
Posts: 302
Joined: 11. 03. 2008. 12:29 GMT +0000

Re: Beogradski laki metro

Postby rasha » 08. 04. 2010. 22:16 GMT +0000

User avatar
rasha
Über-Mašinovođa
 
Posts: 4944
Joined: 18. 08. 2009. 21:31 GMT +0000
Location: Beograd

Re: Beogradski laki metro

Postby forest » 08. 04. 2010. 22:28 GMT +0000

forest
Ložač
 
Posts: 302
Joined: 11. 03. 2008. 12:29 GMT +0000

Re: Beogradski laki metro

Postby bolid1 » 08. 04. 2010. 22:48 GMT +0000

To ce onda biti kao u Istanbulu, vise tramvaj nego metro.
Ne znam sta da kazem, ja mislim da od toga nema nista, za bilo kakav projekat ovog tipa treba: znanje(imamao, a ne koristimo) i vizija, gde smo i gde hocemo da budemo za 10-20 godina. Ovo drugo nemamo, od izbora do izbora, od kampanje do kampanje i tako u krug...jbg, sve se bojim da ce ostati na mapama, planovima, slikanjima i zabadanju lopata na ledini. :S :S
bolid1
Ložač
 
Posts: 376
Joined: 16. 11. 2009. 19:50 GMT +0000
Location: Ljubljana

Re: Beogradski laki metro

Postby Wile E. Coyote » 09. 04. 2010. 8:53 GMT +0000

Najcudnije mi je to sto kazu da na Novom Beogradu ne moze da se ukopa, a postoje na planu dve podzemne stanice, koje su, sem toga, jako blizu jedna drugoj i treca kod Hajata. Ovako zgusnut raspored stanica zaista vise lici na tramvaj. :evil:
"I like cigars, I like rum,
I like pretty baby, and tanjir pasulja pun!"
User avatar
Wile E. Coyote
Majstor Mašinovođa
 
Posts: 928
Joined: 11. 10. 2006. 9:50 GMT +0000
Location: Munze Konza!

Re: Beogradski laki metro

Postby STIB » 09. 04. 2010. 15:31 GMT +0000

Pozdrav iz Zagreba
ZDRU
User avatar
STIB
Moderator
 
Posts: 546
Joined: 26. 05. 2006. 23:34 GMT +0000
Location: Zagreb

Re: Beogradski laki metro

Postby IIIALEKSANDARIII » 10. 01. 2011. 19:51 GMT +0000

Neki arhitekta je uradio projekat za kruznu metro liniju Donji Grad-Pristaniste a gde je sadanji tunel kod pristanista zamislio je stakleni krov. Lepo bi to izgledalo jer veliki broj turista u Beograd dodje kruzerima.
User avatar
IIIALEKSANDARIII
Über-Mašinovođa
 
Posts: 2041
Joined: 08. 08. 2009. 1:19 GMT +0000
Location: Beograd

Re: Beogradski laki metro

Postby Mali Panta » 10. 01. 2011. 20:36 GMT +0000

User avatar
Mali Panta
Über-Mašinovođa
 
Posts: 3079
Joined: 24. 09. 2006. 20:26 GMT +0000
Location: Sremski Karlovci

Re: Beogradski laki metro

Postby IIIALEKSANDARIII » 11. 01. 2011. 15:40 GMT +0000

User avatar
IIIALEKSANDARIII
Über-Mašinovođa
 
Posts: 2041
Joined: 08. 08. 2009. 1:19 GMT +0000
Location: Beograd

PreviousNext

Return to Metro i laka železnica

Who is online

Users browsing this forum: No registered users

cron