Vrhunac moci Jugoslovenskih zeleznica

Parne lokse, vozovi, poznata imena... ili sve ono našta smemo biti ponosni: HISTORIA EST MAGISTRA VITAE

Moderator: chris

Re: Vrhunac moci Jugoslovenskih zeleznica

Postby 4w4 » 12. 11. 2014. 1:52 GMT +0000

...putovao sam tom prugom i u 70im ,ali tad sam bio bas dijete...u 80im pocevsi od 1982,pa 1988. i 1989...ovaj 840/841 generalno cijelih 80 ih ima identican sastav ...(inace drugaciji od onog iz 70ih... izgleda),tu su dva Bg spavaca(u ranim 80im i Ganzovi,pa Caf ili Gose...regularno su se mogli vidjeti svakodnevno...)ljeti u punoj sezoni ne ispod tri "bc" sarajevska (zimi jedan)..."Kozara","Mostar" i "Lala"(inace na Sarajevo-Ploce, samo ljeti..ka sjeveru od Sarajeva redovan) su tokom 80ih imali i promjena u sastavu...npr..."Kozara" je pred sam kraj YU...samo 10 plus jedan za automobile...na Sarajevo-Ploce (sa nekim VR zimi krajem 80 ih izmedju Zidanog Mosta i Zagreba je cak 18 plus ovaj za aute...PETKOM...)...inace za ove vec navedene slucajeve 82/88/89 nisam vidio potisak od Konjica do Bradine...
4w4
Putnik 2. razred
 
Posts: 47
Joined: 30. 09. 2012. 19:23 GMT +0000

Re: Vrhunac moci Jugoslovenskih zeleznica

Postby miša » 12. 11. 2014. 16:32 GMT +0000

miša
Majstor Mašinovođa
 
Posts: 960
Joined: 03. 03. 2008. 13:56 GMT +0000
Location: Niš

Re: Vrhunac moci Jugoslovenskih zeleznica

Postby baki ZS » 12. 11. 2014. 17:01 GMT +0000

User avatar
baki ZS
Ložač
 
Posts: 446
Joined: 06. 02. 2010. 18:08 GMT +0000
Location: Sremska Mitrovica

Re: Vrhunac moci Jugoslovenskih zeleznica

Postby 4w4 » 13. 11. 2014. 1:03 GMT +0000

...Beograd -Sarajevo,tokom 70ih jedan par poslovnih ...bijese bijeli "Sarajevo Ex"(tako se zvao tada,drugi par za Zagreb je bio "Bosna Ex" u 70im dakle...inace "Olimpik Ex " je preuzeo relacije 1979...da li su odmah bila dva para za Beograd ili samo jedan,ne znam ,pojavljuje se i ovaj "Jahorina Ex"(inace vikendas)... oko 1979/80 za Beograd....ali vec 1981.su sigurno za Beograd dva para "Olimpik Ex"...onaj sa polaskom ok 15,15h je imao tri spojene garniture,posljednja je bila za Bosanski Novi...odvajala se u Doboju...u povratku nezavisan...bijeli "oslobodjeni"vagoni su se 1979-do negdje 1983. mogli vidjeti u brzim pa i ubrzanom Tuzla-Ploce i putnickom Sarajevo-Vinkovci ...po jedan ili dva...sto mi tada ,a i danas nije bilo nimalo,hajmo reci po volji,od 1982. pa do 1984. su neki nesto modifikovani u Gredelju/Zg,a i kupljeni su neki novi ,pa se na relacije za Bg i Zg potpuno u periodu 1982-84 vraca klasika...i nisu vise bijeli ,nego su zivljih boja..."saronje" po BiH zeljeznicarima...1982...kada se prvi par "Bosna Ex" vratio za Beograd...ovaj "Olimpik Ex" za Bosanski Novi postaje nezavisan i za sjever sa polaskom nekih 60 ak minuta kasnije iz Sarajeva...inace 1985. kada je struja stigla za Bihac "trcanje" mu je produzeno do tog grada...). "Gorbatcova" samo jednom izuzetno sam vidio ispred jedne hale u Rajlovcu...sta je tamo radio ...ne znam...kao i spomenutu 461 nekoliko puta na pruz i u centralnoj BiH...sto se tice "Olimpik Ex" Sarajevo-Ploce egzistira od 1979. do 1991. sa polaskom oko 5 do 5,30h iz Ploca i povratkom oko 15h iz Sarajeva...(jedna emg,a petkom dvije ka moru,i ponedjelkom obratno na cijelu godinu )...jos tri para "madjara" su ljeti trcala izmedju ova dva grada (drugog razreda),a zimi jedan pa do dva ponekad (zavisno od VR) manje...na nekoliko mjesta po forumima se spominju i posebne kompozicije od "madjara" na relaciji Kragujevac -Ploce (do Lapova sa 661?),o tome ne znam,ali procjenjujem da je postojalo (neka su djeca iz Kragujevca izginula ranih 70 ih u Semizovcu kod Sarajeva u sudaru vozova,pa je nekadasnji Zto Sarajevo organizovao besplatan prijevoz...ne bih tacno znao reci kome iz Kragujevca...)...
4w4
Putnik 2. razred
 
Posts: 47
Joined: 30. 09. 2012. 19:23 GMT +0000

Re: Vrhunac moci Jugoslovenskih zeleznica

Postby buca ho » 13. 11. 2014. 9:21 GMT +0000

buca ho
Mašinovođa
 
Posts: 571
Joined: 21. 09. 2006. 9:01 GMT +0000

Re: Vrhunac moci Jugoslovenskih zeleznica

Postby rile » 13. 11. 2014. 21:35 GMT +0000

Gde prestaje logika počinje železnica!
User avatar
rile
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1031
Joined: 19. 09. 2007. 21:48 GMT +0000
Location: Zemun

Re: Vrhunac moci Jugoslovenskih zeleznica

Postby sencica » 14. 11. 2014. 2:50 GMT +0000

sencica
Kondukter
 
Posts: 106
Joined: 20. 02. 2012. 15:36 GMT +0000

Re: Vrhunac moci Jugoslovenskih zeleznica

Postby 4w4 » 14. 11. 2014. 5:44 GMT +0000

...sto se tice komfora dvoosovinci nisu bili ni prije 30 god. za nigdje (tada 84/85...a ne za Ploce-Tuzla...premasuje 400km ...mozda oko 450km,ne da mi se cackat po mrezi...izgleda da je duze nego npr.Split-Zagreb u Hrvatskoj,...dobro sad to su bili izuzeci ,ali trajalo je desetine dana izgleda...)...ali po nekim stvarima premasuju sarajevske "X"(mada dvoosovinci su izgleda"preskakali prepone po pruzi")... ZA "X"ODGOVORNO TVRDIM DA KAKO JE TO TVRDO I USKO BILO...NENADMASAN "PARTY"...bez zavjesa ,ogledala...ipak su to bile 80e...ko je to davao u brze vozove (sjedista su doduse bila udobna u prvom razredu...ali i tu pocupane pepeljare cesto,ogledala itd...)...dobro ,da kazem da ipak"x" nisu "skakali" po pruzi..."Gorbatchovom" se vozih 1995. izmedju Beograda i Novog Sada...nije toliko tragicno bilo ,ali treba ici dalje...aktuelno vidim "ZS" se podmladjuju sto je i logicno...nego uprkos svemu "Gorbatchov" na Beograd -Bijelo Polje...pa to je oko 300km...uf...ili taj Sarajevo -Vinkovci negdje 85-87/8 sa dvoosovincima...isto oko 300km...uf...
4w4
Putnik 2. razred
 
Posts: 47
Joined: 30. 09. 2012. 19:23 GMT +0000

Re: Vrhunac moci Jugoslovenskih zeleznica

Postby 4w4 » 14. 11. 2014. 7:36 GMT +0000

...ovi "madjari"su i ostali lokano-putnicki saobracaj pokrivali 80ih juzno od Sarajeva (ne one Sarajevo-Konjic ,tu bjese "rodeo" sa dvosovincima ...tri para sa 441 na celu),znaci Konjic-Ploce bjehu dva para,Konjic -Mostar i Mostar -Ploce ,ne znam precizno i Capljina-Ploce jedan par mislim da je bio...od Sarajav na sjever bjese "rodeo"...
4w4
Putnik 2. razred
 
Posts: 47
Joined: 30. 09. 2012. 19:23 GMT +0000

Re: Vrhunac moci Jugoslovenskih zeleznica

Postby buca ho » 14. 11. 2014. 9:19 GMT +0000

buca ho
Mašinovođa
 
Posts: 571
Joined: 21. 09. 2006. 9:01 GMT +0000

Previous

Return to History

Who is online

Users browsing this forum: No registered users