Parnjača 324 MAV-JŽ 22

Parne lokse, vozovi, poznata imena... ili sve ono našta smemo biti ponosni: HISTORIA EST MAGISTRA VITAE

Moderator: chris

Postby 1216-001 » 01. 01. 2012. 11:24 GMT +0000

User avatar
1216-001
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1509
Joined: 31. 01. 2009. 13:47 GMT +0000
Location: Pruge ŽS i okolnih železnica.

Postby matija » 01. 01. 2012. 18:43 GMT +0000

matija - urednik
User avatar
matija
Moderator
 
Posts: 2936
Joined: 25. 05. 2006. 23:35 GMT +0000
Location: subotica

Postby cvijic » 02. 01. 2012. 3:01 GMT +0000

cvijic
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1582
Joined: 27. 02. 2010. 23:17 GMT +0000

Postby 1216-001 » 02. 01. 2012. 12:15 GMT +0000

User avatar
1216-001
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1509
Joined: 31. 01. 2009. 13:47 GMT +0000
Location: Pruge ŽS i okolnih železnica.

Postby colicdusan325 » 02. 01. 2012. 20:08 GMT +0000

Lozionica Indjija u svom posedu imala je lokomotive serije 33-207,33-225 i 51-088.u lozionici Indjija mogle su se videti i lokomotive serije 17-049,17-068,17-081 lokomotive serije 117-001,117-002 kao i lokomotive serije 22-001,22-002,22-003,22-004,22-006,22-007,22-024,22-025,22-028,22-033,22-057,22-059,22-061,22-065,22-066,22-080,22-083,i22- 095 vuca vozova Novi Sad.[serija 22 je bila iskljucivo novosadska lokomotiva,i ona je isla na ispomoc u lozionicu Vrsac]sto se tice lokomotiva serije 20 i one su vidjane i lozionici Indjija ,ali su to bile lokomotive Lozionice Ruma,koje su vukle sabirno maliputivne vozove na potezu Ruma -Stara Pazova-Indjija i obratno.mogle su se videti lokomotiva serije 20-055,20-100,20-131,20-164,20-172,20-170.ovo se odnosi na period od 1950-1965.
colicdusan325
Ložač
 
Posts: 466
Joined: 01. 11. 2009. 16:51 GMT +0000

Postby Stanley » 03. 01. 2012. 10:10 GMT +0000

Serija 05 je zakon!
User avatar
Stanley
Mašinovođa
 
Posts: 602
Joined: 04. 03. 2007. 18:44 GMT +0000
Location: Zagreb

Postby cvijic » 20. 02. 2012. 8:07 GMT +0000

Dosao sam do podatka da je te godine MAV zeleznicama data JZ lokomotiva 22-069,detalje o VD pokusacu saznati od jednog m-vodje koji je u to vreme vozio na parnoj u Zagrebu,mozda nesto zna.
cvijic
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1582
Joined: 27. 02. 2010. 23:17 GMT +0000

Postby RPECELJ » 01. 09. 2015. 17:55 GMT +0000

You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
RPECELJ
Ložač
 
Posts: 404
Joined: 08. 03. 2011. 14:18 GMT +0000
Location: Valjevo

Postby RPECELJ » 01. 09. 2015. 17:58 GMT +0000

You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
RPECELJ
Ložač
 
Posts: 404
Joined: 08. 03. 2011. 14:18 GMT +0000
Location: Valjevo

Postby cvijic » 01. 09. 2015. 22:18 GMT +0000

cvijic
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1582
Joined: 27. 02. 2010. 23:17 GMT +0000

Postby RPECELJ » 17. 10. 2015. 18:33 GMT +0000

You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
RPECELJ
Ložač
 
Posts: 404
Joined: 08. 03. 2011. 14:18 GMT +0000
Location: Valjevo

Postby cvijic » 17. 10. 2015. 23:42 GMT +0000

cvijic
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1582
Joined: 27. 02. 2010. 23:17 GMT +0000

Postby RPECELJ » 18. 10. 2015. 12:37 GMT +0000

You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
RPECELJ
Ložač
 
Posts: 404
Joined: 08. 03. 2011. 14:18 GMT +0000
Location: Valjevo

Postby cvijic » 19. 10. 2015. 0:59 GMT +0000

Odlicna slika iz 1959. imam ovu sliku.Slikano u stanici Sunja.Ovdje se radi o brzom vozu Beograd-Split. Do 1964. dok u Sunji nije napravljena Trijangla(Rasputnice Krivaja i Gaj) brzi vozovi Beograd-Split-Beograd su okretani u Sunji.Vide se iza lok. prvo postanska pa sluzbena kola i bio je dosta dugacak i krcat putnicima,sto se vidi i na slici.Tek kad je napravljena Trijangla onda su ga vozili Kninjani direktno Split-Novska sa 661 lokomotivom,iz Novske su preuzimali Beogradjani isto sa 661. Do tada su ga vozili Brodjani do Sunje pretezno sa 11 serijom,a od Sunje do Bihaca Bihacani sa po 2 serije 22,izuzetno se znalo desiti da ga dovuce jedna 26 serija. Po dve 22 serije su isle zbog uspona na pruzi Sunja-Bos.Novi i tezine voza. Tu u Sunji prako iza 11. kolosjeka sam odrastao,otac mi je bio masinovodja.Ta 22-084 mi je posebno draga lokomotiva bila,sezdesetih godina je pripadala lozionickoj ispostavi Bos.Novi i nemalo svaki dan bila u Sunji posebno cista i podmazana.Taj brzi voz je nosio broj 1401/1402 po starom oznacavanju do 1974. i do 1964. je bio dnevni voz,a od 1964. nocni i posle 1974. nosio broj 171/170 i naziv DIOKLECIJAN sve do prekida 1991.
cvijic
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1582
Joined: 27. 02. 2010. 23:17 GMT +0000

Postby RPECELJ » 18. 02. 2016. 12:56 GMT +0000

You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
RPECELJ
Ložač
 
Posts: 404
Joined: 08. 03. 2011. 14:18 GMT +0000
Location: Valjevo

Postby JZ05 » 18. 02. 2016. 15:37 GMT +0000

JZ05
Putnik 1. razred
 
Posts: 68
Joined: 21. 05. 2015. 14:08 GMT +0000
Location: Senjski Rudnik

Postby cvijic » 19. 02. 2016. 1:11 GMT +0000

cvijic
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1582
Joined: 27. 02. 2010. 23:17 GMT +0000

Postby shuca » 19. 02. 2016. 14:48 GMT +0000

Kojeg je tipa ovaj "D" vagon ? Mnogo mi asocira na FS 1946 tip, mada bih rekao da je dvoosovac.
%24_57 22-031 Osijek 66.JPG
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
User avatar
shuca
Über-Mašinovođa
 
Posts: 2340
Joined: 25. 11. 2006. 16:34 GMT +0000
Location: bgd

Postby nikola » 22. 03. 2016. 2:31 GMT +0000

nikola
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1008
Joined: 12. 06. 2006. 21:54 GMT +0000
Location: Zagreb

Postby RPECELJ » 04. 05. 2017. 12:41 GMT +0000

You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
RPECELJ
Ložač
 
Posts: 404
Joined: 08. 03. 2011. 14:18 GMT +0000
Location: Valjevo

Next

Return to History

Who is online

Users browsing this forum: No registered users