Parne lokomotive Jugoslovenskih Železnica

Parne lokse, vozovi, poznata imena... ili sve ono našta smemo biti ponosni: HISTORIA EST MAGISTRA VITAE

Moderator: chris

Postby cvijic » 16. 01. 2013. 14:33 GMT +0000

crhav wrote:
22 serija ima troosovinski tender,cini mi se da ima nacrt negde na Slovenskom forumu.


Da tender od 22 je madjarski, medjutim ovaj od 01 je njemacki, prema tome ne mogu biti isti!! Bar tako mislim!!

Velimir

Nisu isti.Tender serije 01 je bio identican tenderu serije 20 i 26 pa se cesto kombiniralo recimo da je lok. 01 imala tender lok. 20 ili 26 i obrnuto.Slican tender kao 22 seija je imala serija 31 ali je ona rano povucena za kasaciju vec pocetkom 60.-tih
cvijic
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1582
Joined: 27. 02. 2010. 23:17 GMT +0000

Postby shuca » 16. 01. 2013. 14:50 GMT +0000

Koliko je meni poznato, troosovinski tenderi kod 01, 04, 20 , i serije 134 (ex SDZ 21-24) su skoro isti.. *hm*
Nacrt lok 134 imas u Brateovoj knjizi na str. 68...
Mozda ti i ovo pomogne.. Kod svih nabrojanih serija je RAM TENDERA ISTI....Postoje razlike u nadogradnji.
Picture 234.jpg
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
User avatar
shuca
Über-Mašinovođa
 
Posts: 2340
Joined: 25. 11. 2006. 16:34 GMT +0000
Location: bgd

Postby crhav » 16. 01. 2013. 18:16 GMT +0000

Za sad puno hvala. Triosovinski cemo drugi put....
Velimir
crhav
Kondukter
 
Posts: 215
Joined: 26. 10. 2007. 10:10 GMT +0000
Location: Rovinj

Postby cvijic » 17. 01. 2013. 0:07 GMT +0000

shuca wrote:Koliko je meni poznato, troosovinski tenderi kod 01, 04, 20 , i serije 134 (ex SDZ 21-24) su skoro isti.. *hm*
Nacrt lok 134 imas u Brateovoj knjizi na str. 68...
Mozda ti i ovo pomogne.. Kod svih nabrojanih serija je RAM TENDERA ISTI....Postoje razlike u nadogradnji.
Picture 234.jpg

Ovo na slici nebih rekao da je JZ serija 01 bice da je 04. A vec sam gore napisao da su kod JZ lokomotiva serije 01,20 i 26 tenderi isti i po obliku i broju osovina,pa se cesto mogla videti kombinacija npr: lok. serije 01 sa tenderom seije 20 ili 26,lok.serije 20 sa tenderom serije 01 ili 26 i lok. serije 26 sa tenderom serije 01 ili 20 i sve tri serije lokomotiva 01,20 i 26 su imale tender sa dva postolja i 4 osovine,znaci 4.-osovinski tender.Serija 22 je imala tender sa tri (3) zasebne osovine.Dobro se secam da je jedna Varazdinska 22 serija imala tender serije 31 jer su isti ali nesecam se koja je bila. Razlika je tu bila sto su ove parne koje su imale tender sa 4 osovina i dva obrtna postolja mogle da idu u obrnutom polozaju (tender napred) brzinom Vmax=60 km/h, a 22 serija sa tenderom sa 3 osovine bez obrtnog postolja brzinom Vmax=50 km/h.
cvijic
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1582
Joined: 27. 02. 2010. 23:17 GMT +0000

Postby Boris712 » 17. 01. 2013. 0:41 GMT +0000

You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
ŽTP Sombor
Maketa železnicke stanice Sombor - http://www.malezeljeznice.net/galerije/GS343I31
Moji JŽ modeli - http://www.malezeljeznice.net/galerije/GR982S98
User avatar
Boris712
Über-Mašinovođa
 
Posts: 3836
Joined: 01. 11. 2007. 23:22 GMT +0000
Location: Sombor Vojvodina

Postby cvijic » 17. 01. 2013. 1:35 GMT +0000

cvijic
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1582
Joined: 27. 02. 2010. 23:17 GMT +0000

Postby shuca » 17. 01. 2013. 2:10 GMT +0000

User avatar
shuca
Über-Mašinovođa
 
Posts: 2340
Joined: 25. 11. 2006. 16:34 GMT +0000
Location: bgd

Postby cvijic » 17. 01. 2013. 4:01 GMT +0000

cvijic
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1582
Joined: 27. 02. 2010. 23:17 GMT +0000

Postby crhav » 26. 01. 2013. 11:42 GMT +0000

Citajuci razne papire, nasao sam na jednom popisu parnih lokomotiva JZ od godine 2002, da u Beogradskom Muzeju ima/postoji jedna JZ38072, cak u vozecem stanju!
Zato bih zamolio sve Beogradjane ljubitelje zeljeznica da mi potvrde tu situaciju. Ako lokomotiva postoji, bilo bi interesantno imati koju sliku.
Velimir
crhav
Kondukter
 
Posts: 215
Joined: 26. 10. 2007. 10:10 GMT +0000
Location: Rovinj

Postby Stanley » 26. 01. 2013. 11:56 GMT +0000

Serija 05 je zakon!
User avatar
Stanley
Mašinovođa
 
Posts: 602
Joined: 04. 03. 2007. 18:44 GMT +0000
Location: Zagreb

Postby colicdusan325 » 26. 01. 2013. 17:25 GMT +0000

parna lokomotiva serije 38 nalazi se iza polukruzne lozionice,potpuno ruinirana.takodje na tom koloseku su bile i lokomoriva serije 51 i 01[nisu iz sasatava Romantike],takodje ruinirane.
colicdusan325
Ložač
 
Posts: 466
Joined: 01. 11. 2009. 16:51 GMT +0000

Postby crhav » 26. 01. 2013. 17:59 GMT +0000

To bi trebala, po broju tablice biti proizvod Duro Djakovic!
Uglavnom hvala na informciji!
Velimir
crhav
Kondukter
 
Posts: 215
Joined: 26. 10. 2007. 10:10 GMT +0000
Location: Rovinj

Postby colicdusan325 » 26. 01. 2013. 18:05 GMT +0000

jeste DJDJ.zaboravih da je pored lokomotive serije 01 i 51 da su,postojala motorna kola Ganc 811-000 [petodelni motorni voz]koja su takodje ruinirana.
colicdusan325
Ložač
 
Posts: 466
Joined: 01. 11. 2009. 16:51 GMT +0000

Postby crhav » 26. 01. 2013. 18:29 GMT +0000

Nista nam se ne javljaju Beogradjani sa kojom slicicom!!! Bilo bi to ipak interesantno vidijeti....u kakvom bilo stanju.............
Velimir
crhav
Kondukter
 
Posts: 215
Joined: 26. 10. 2007. 10:10 GMT +0000
Location: Rovinj

Postby Stanley » 26. 01. 2013. 18:49 GMT +0000

Serija 05 je zakon!
User avatar
Stanley
Mašinovođa
 
Posts: 602
Joined: 04. 03. 2007. 18:44 GMT +0000
Location: Zagreb

Postby bracab » 19. 03. 2013. 15:07 GMT +0000

bracab
Slepi putnik
 
Posts: 3
Joined: 05. 04. 2012. 17:32 GMT +0000

Postby bracab » 19. 03. 2013. 16:27 GMT +0000

Samo ovaj ?lanak o 20 - 149.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
bracab
Slepi putnik
 
Posts: 3
Joined: 05. 04. 2012. 17:32 GMT +0000

Postby Peregrino » 19. 03. 2013. 17:01 GMT +0000

@bracab
Vezano za ovaj clanak o poslednjoj parnjaci u Sremu, zar nije pocetkom devedesetih u Sidu pod parom bila neka od lokomotiva bez vucenog tendera (pretpostavljam serija 62) koja je vukla baat vagone do Bijeljine umesto 641 kada nisu funkcionisali sinobusi? Ili sam ja nesto pomesao :? ?

Umesto trazene 20-149 kacim nekoliko slika lokomotiva serije 20 na pruzi Sid-Bijeljina krajem sedamdesetih i pocetkom osamdesetih godina.

Preneto sa DSO foruma:

http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?17,6308765
http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?17,6297669
http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?17,6295630

20-xxx na putnickom izmedju Morovica i Sida maja 1983. godine
Image

20-099 na celu teretnog voza na ulaznom signalu u Morovic iz pravca Sida 21. maja 1983.
Image

20-xxx prolazi Brodac u Bosni 30. maja 1983.
Image

20-131 Morovic 6.avgust 79.
Image
"Neznanje je bauk i mi se bojimo da će ono izazvati još koju tragediju". - Karl Marx

Železnice Srbije = poslednje utočište samoupravnog komunjizma u Srbiji.
User avatar
Peregrino
Mašinovođa
 
Posts: 563
Joined: 25. 09. 2008. 23:42 GMT +0000
Location: Santiago de Compostela, España

Postby bracab » 21. 03. 2013. 10:22 GMT +0000

You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
bracab
Slepi putnik
 
Posts: 3
Joined: 05. 04. 2012. 17:32 GMT +0000

Postby RPECELJ » 09. 10. 2015. 12:43 GMT +0000

Da li je ovo lokomotiva serije 29 ili 28 i koja bi bila lokacija ?

$_57 29-012 x.JPG

Izvor : trotskee travel ebay
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
RPECELJ
Ložač
 
Posts: 404
Joined: 08. 03. 2011. 14:18 GMT +0000
Location: Valjevo

PreviousNext

Return to History

Who is online

Users browsing this forum: No registered users

cron