Fotografije i iskustva od Jž441 s Američkih pruga

Zanimljivosti sa inostranih železničkih uprava, vaši putopisi,...

Postby logo » 25. 10. 2009. 13:03 GMT +0000

logo
Kondukter
 
Posts: 158
Joined: 08. 03. 2009. 22:49 GMT +0000

Postby Boris712 » 25. 10. 2009. 13:17 GMT +0000

ŽTP Sombor
Maketa železnicke stanice Sombor - http://www.malezeljeznice.net/galerije/GS343I31
Moji JŽ modeli - http://www.malezeljeznice.net/galerije/GR982S98
User avatar
Boris712
Über-Mašinovođa
 
Posts: 3836
Joined: 01. 11. 2007. 23:22 GMT +0000
Location: Sombor Vojvodina

Postby logo » 26. 10. 2009. 0:55 GMT +0000

logo
Kondukter
 
Posts: 158
Joined: 08. 03. 2009. 22:49 GMT +0000

Postby jz441 » 26. 10. 2009. 1:01 GMT +0000

Par slika sa brda... :D
Moj zadnji put je bio na jednom od najprioritetnijih vozova na BNSF.... Los Angeles - New York. Kompletan tovar se sastoji od postanskih prikolica privatne poste UPS. Voz nam je bio 2572m sa 135 vagona. Tezina svega 4700t, i 4 GE Dash-9 na celu.... Milina za voznju!


Jedna od mojih omiljenih deonica na brdu:

Image


Pogled na voz u nazad...

Image

I jos malo dalje.... Imam pregled skoro celog voza iz upravljacnice :D Ovde se lepo vidi uspon on 22 promila.

Image


Malo kasnije, primetio sam ovaj voz sa 10 lokica kako se spusta i zamalo da mi pobegne dok ja zgrabim foto aparat:


Image


I par minuta kasnije... mimoilazimo se. Ne brinite se, ne koristi se svih 10 lokomotiva na vozu. Rade 4 ili 5, zavisi od tezine voza. LA ce verovatno imati vise polazaka u odnosu na dolaske, pa im je trebalo extra lokomotiva.


Image


I za kraj... presli smo brdo, letimo kroz pustinju sa V max.... :mrgreen:
70 mph = 112 km/h.


Image
SD40-2 ... ZAUVEK U SRCU, A NIKAD VISE NA CELU!!!
Mrzim bundeve!!!
User avatar
jz441
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1750
Joined: 28. 07. 2006. 19:02 GMT +0000

Postby kokany » 26. 10. 2009. 9:32 GMT +0000

A kolika je nosivost ovih pruga, posebno na delu gde je uspon 22 promila?
Ina?e slike su super.
User avatar
kokany
Ložač
 
Posts: 497
Joined: 21. 09. 2008. 22:29 GMT +0000
Location: Beograd

Postby krasilov » 26. 10. 2009. 16:56 GMT +0000

Svaka cast za slike, kao u Western filmu!

Jel garis nekad West-East coast ili neka druga long-haul putovanja?
krasilov
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1513
Joined: 30. 05. 2006. 13:26 GMT +0000
Location: Београд

Postby Boris712 » 26. 10. 2009. 18:18 GMT +0000

Prelep krajolik!
Hocemo jos slika!
@ logo
mozes li nam mozda dati brojeve tih 5 demonstratora sto dolaze iz Amerike?
Drago mi je dace biti novih lokomotiva, kanda ce biti EMD JT42CW-2, jer se i Evropski primerci prave u Americi, tacnije u Kanadi u Londonu.
ŽTP Sombor
Maketa železnicke stanice Sombor - http://www.malezeljeznice.net/galerije/GS343I31
Moji JŽ modeli - http://www.malezeljeznice.net/galerije/GR982S98
User avatar
Boris712
Über-Mašinovođa
 
Posts: 3836
Joined: 01. 11. 2007. 23:22 GMT +0000
Location: Sombor Vojvodina

Postby jz441 » 26. 10. 2009. 19:48 GMT +0000

kokany wrote:A kolika je nosivost ovih pruga, posebno na delu gde je uspon 22 promila


Bez potiska, nosivost je 8500t, a sa potiskom nema ogranicenja. Sa potiskom sam uzbrdo imao vozove i do 12,000t.
Inace kompletna deonica na brdu (50 km) je 22 promila, a imamo i jedan kolosek od 30 promila.

krasilov wrote:Svaka cast za slike, kao u Western filmu!
Jel garis nekad West-East coast ili neka druga long-haul putovanja?


Ovaj voz je West-East coast, ali se osoblje menja u Barstow (240 km istocno od Los Angelesa). Mi imamo najkracu deonicu zbog brda. Dalje kroz pustinju majstori imaju deonice i do 600km do naredne smene osoblja.
SD40-2 ... ZAUVEK U SRCU, A NIKAD VISE NA CELU!!!
Mrzim bundeve!!!
User avatar
jz441
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1750
Joined: 28. 07. 2006. 19:02 GMT +0000

Postby jz441 » 26. 10. 2009. 19:58 GMT +0000

Boris712 wrote:@ logo
mozes li nam mozda dati brojeve tih 5 demonstratora sto dolaze iz Amerike?
Drago mi je dace biti novih lokomotiva, kanda ce biti EMD JT42CW-2, jer se i Evropski primerci prave u Americi, tacnije u Kanadi u Londonu.


Borise, nesto imam osecaj da je rec o GE lokomotivama ako dolaze iz SAD-a... EMD je nakon prodaje od strane GM-a brebacio skoro kompletnu proizvodnju u Kanadu. U La Grange, Illinois, se rade uglavnom generalke, prepravke i modernizacije starijih lokomotiva.
SD40-2 ... ZAUVEK U SRCU, A NIKAD VISE NA CELU!!!
Mrzim bundeve!!!
User avatar
jz441
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1750
Joined: 28. 07. 2006. 19:02 GMT +0000

Postby Boris712 » 26. 10. 2009. 20:00 GMT +0000

jz441 wrote:
Boris712 wrote:@ logo
mozes li nam mozda dati brojeve tih 5 demonstratora sto dolaze iz Amerike?
Drago mi je dace biti novih lokomotiva, kanda ce biti EMD JT42CW-2, jer se i Evropski primerci prave u Americi, tacnije u Kanadi u Londonu.


Borise, nesto imam osecaj da je rec o GE lokomotivama ako dolaze iz SAD-a... EMD je nakon prodaje od strane GM-a brebacio skoro kompletnu proizvodnju u Kanadu. U La Grange, Illinois, se rade uglavnom generalke, prepravke i modernizacije starijih lokomotiva.


Pa jel ima GE neku lokomotivu Evropskih gabarita?
ŽTP Sombor
Maketa železnicke stanice Sombor - http://www.malezeljeznice.net/galerije/GS343I31
Moji JŽ modeli - http://www.malezeljeznice.net/galerije/GR982S98
User avatar
Boris712
Über-Mašinovođa
 
Posts: 3836
Joined: 01. 11. 2007. 23:22 GMT +0000
Location: Sombor Vojvodina

Postby milanj » 26. 10. 2009. 20:03 GMT +0000

OČI SU JOJ MORE JADRANSKO, KOSE SU JOJ KLASIJE PANONSKO, SESTRA JOJ JE DUŠA SLOVENSKA, ONA JE JUGOSLOVENKA!!!
User avatar
milanj
Über-Mašinovođa
 
Posts: 2897
Joined: 02. 10. 2007. 16:43 GMT +0000
Location: Zell am See, Austrija i Kuršumlija, Srbija

Postby jz441 » 26. 10. 2009. 20:19 GMT +0000

SD40-2 ... ZAUVEK U SRCU, A NIKAD VISE NA CELU!!!
Mrzim bundeve!!!
User avatar
jz441
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1750
Joined: 28. 07. 2006. 19:02 GMT +0000

Postby milanj » 26. 10. 2009. 20:21 GMT +0000

OČI SU JOJ MORE JADRANSKO, KOSE SU JOJ KLASIJE PANONSKO, SESTRA JOJ JE DUŠA SLOVENSKA, ONA JE JUGOSLOVENKA!!!
User avatar
milanj
Über-Mašinovođa
 
Posts: 2897
Joined: 02. 10. 2007. 16:43 GMT +0000
Location: Zell am See, Austrija i Kuršumlija, Srbija

Postby jz441 » 27. 10. 2009. 0:11 GMT +0000

Nastavak....

Sledeceg jutra sam vratio voz i Atlante za LA.
Krenuo sam nizbrdo, i nekih 3 km kasnije na prvom prostornom signalu "oprezno" :twisted:
Mrzim se zaustavljati na brdu... Malo lose procenis koeficijent kocenja, i ostanes bez posla. Pratio sam neku tesku mrcinu za luku... On je bio ogranicen na 25 mph nizbrdo, a mi smo mogli sa 30 mph jer smo bili svega 6200t.

Image

Tog jutra je bilo dosta UP vozova za istok.... Ovde se mimoilazimo sa UP vozom koji prevozi automobile.

Image


Na celu sam imao prvu generaciju Dash-9, 1994 godiste. Kao sto vidite, sve je analogno osim brzinomera, i a kocnik je Westinghouse.

Image


I za kraj, pogled na nase 3 masine kad smo stigli u Los Angeles... Morao sam da sidjem sa lokomotive da namestim skretnicu, pa sam ih na brzaka uslikao.

Image
SD40-2 ... ZAUVEK U SRCU, A NIKAD VISE NA CELU!!!
Mrzim bundeve!!!
User avatar
jz441
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1750
Joined: 28. 07. 2006. 19:02 GMT +0000

Postby logo » 28. 10. 2009. 0:06 GMT +0000

Ne , ne mogu vam dati brojeve tih lokica. Kad ?e do?i ako do?u onda ?u vam sigurno javiti.
A do tada ?emo jih gledati samo na slikama.
logo
Kondukter
 
Posts: 158
Joined: 08. 03. 2009. 22:49 GMT +0000

Postby darko06 » 29. 10. 2009. 0:20 GMT +0000

EMD je moja strast!
User avatar
darko06
Ložač
 
Posts: 254
Joined: 08. 08. 2008. 8:08 GMT +0000

Postby Toma » 29. 10. 2009. 18:17 GMT +0000

User avatar
Toma
Ložač
 
Posts: 384
Joined: 20. 06. 2006. 14:29 GMT +0000
Location: Zagreb

Postby logo » 30. 10. 2009. 9:57 GMT +0000

logo
Kondukter
 
Posts: 158
Joined: 08. 03. 2009. 22:49 GMT +0000

Postby logo » 31. 10. 2009. 13:39 GMT +0000

logo
Kondukter
 
Posts: 158
Joined: 08. 03. 2009. 22:49 GMT +0000

Postby logo » 31. 10. 2009. 13:42 GMT +0000

logo
Kondukter
 
Posts: 158
Joined: 08. 03. 2009. 22:49 GMT +0000

PreviousNext

Return to Sa tuđih pruga...

Who is online

Users browsing this forum: No registered users