Elektro-motorni voz ŽS 413/417

Sve o motornim vozovima...

Postby rasha » 08. 09. 2016. 0:55 GMT +0000

User avatar
rasha
Über-Mašinovođa
 
Posts: 4944
Joined: 18. 08. 2009. 21:31 GMT +0000
Location: Beograd

Postby mvbg1 » 08. 09. 2016. 11:02 GMT +0000

Da nije slu?ajno ovo spisak naru?enih vozova koji tek treba da se isporu?e? Vidim USA na spisku a ti vozovi tek treba da se rade.
mvbg1
Ložač
 
Posts: 469
Joined: 04. 02. 2012. 16:41 GMT +0000

Postby rasha » 08. 09. 2016. 13:14 GMT +0000

Nije. Stoje svi koji su isporuceni. Osim za SV.
User avatar
rasha
Über-Mašinovođa
 
Posts: 4944
Joined: 18. 08. 2009. 21:31 GMT +0000
Location: Beograd

Postby petar 1116 » 08. 09. 2016. 16:56 GMT +0000

evo sad gledamo mvbg1 i ja o cemu se radi... promaklo mi je da nema jos nekih zavrsenih flirtova koji su uveliko u saobracaju pre naseg.,i to tipa flirt3..
Petar
User avatar
petar 1116
Majstor Mašinovođa
 
Posts: 771
Joined: 17. 03. 2008. 15:50 GMT +0000
Location: Sid

Postby rasha » 08. 09. 2016. 17:34 GMT +0000

User avatar
rasha
Über-Mašinovođa
 
Posts: 4944
Joined: 18. 08. 2009. 21:31 GMT +0000
Location: Beograd

Postby petar 1116 » 09. 09. 2016. 8:59 GMT +0000

fali dosta njih..recimo meridian, godina proizvodnje 2012,13 njega nema.. nema DBregio, nema onog narandzastog cini mi se da je belorusija u pitanju..
Petar
User avatar
petar 1116
Majstor Mašinovođa
 
Posts: 771
Joined: 17. 03. 2008. 15:50 GMT +0000
Location: Sid

Postby rasha » 09. 09. 2016. 14:21 GMT +0000

petar 1116 wrote:fali dosta njih..recimo meridian, godina proizvodnje 2012,13 njega nema.. nema DBregio, nema onog narandzastog cini mi se da je belorusija u pitanju..


Da, Meridian fali, ali svi beloruski i DB regio su tu.
User avatar
rasha
Über-Mašinovođa
 
Posts: 4944
Joined: 18. 08. 2009. 21:31 GMT +0000
Location: Beograd

Postby petar 1116 » 04. 12. 2016. 13:04 GMT +0000

jutros u mitrovici pri naletu na vozilo slupana garnitura 007-008, ostale slupane garniture:003-004,005-006,009-010,011-012 veselo bogami...
Petar
User avatar
petar 1116
Majstor Mašinovođa
 
Posts: 771
Joined: 17. 03. 2008. 15:50 GMT +0000
Location: Sid

Postby dragchee » 05. 12. 2016. 20:29 GMT +0000

Na kom vozu je bila 007/008? Na kom prelazu je naletela na vozilo?
dragchee
Ložač
 
Posts: 324
Joined: 16. 08. 2008. 21:11 GMT +0000

Postby voz » 13. 12. 2016. 12:21 GMT +0000

User avatar
voz
Moderator
 
Posts: 3349
Joined: 20. 05. 2006. 21:20 GMT +0000
Location: Batajnica

Postby JS 026 » 13. 12. 2016. 14:20 GMT +0000

Sada kad krene lagano skidanje delova,sto od radnika TPS,sto od brace sekundaraca,imacemo za par meseci garniture koje ce biti otpisane.Ista prica kao i proteklih 25 godina,samo stare EMV vracali su u saobracaj minimalnim sredstvima.Pa cak i previse njih je zavrsilo sa trcanjem zbog mizernih kvarova.Kako ce tek biti sa Flirtovima,uzimace ponovo ova drzava kredite,platice ovaj napaceni narod poreze,da bi se lopurde i bagra na Zeleznici izivljavala.
JS 026
Kondukter
 
Posts: 249
Joined: 01. 05. 2011. 13:58 GMT +0000

Postby mvbg1 » 13. 12. 2016. 20:40 GMT +0000

mvbg1
Ložač
 
Posts: 469
Joined: 04. 02. 2012. 16:41 GMT +0000

Postby petar 1116 » 22. 12. 2016. 18:18 GMT +0000

generalno, dobre su te garniture, idu bez defekta jedini je problem razbijanje na p.prelazima.. nema tu sta da se prevezuje jer je sve elektronika, tako da batalite te price... a ako bude srece na opravku kad istrce idu u svajcarsku koliko cujem. nece se potucati po kojekakvim supama po rumunijama itd...
Petar
User avatar
petar 1116
Majstor Mašinovođa
 
Posts: 771
Joined: 17. 03. 2008. 15:50 GMT +0000
Location: Sid

Postby voz » 29. 12. 2016. 17:19 GMT +0000

To je relativno nov voz, uopsteno posmatrajuci trecu generaciju, pa samim tim, ni jedan remonter u Evropi nije odradio remont takve garniture.
Onog momenta kada neko "savlada gradivo" ne vidim razloga da se ponudi i neko drugi da radi remonte ovih garnitura.

E sad, kako doci do sertifikata za remont ... to je pitanje...i da li proizvodjac ima i kada nameru da ga izda sertifikat nekom od servisera.
User avatar
voz
Moderator
 
Posts: 3349
Joined: 20. 05. 2006. 21:20 GMT +0000
Location: Batajnica

Postby mvbg1 » 31. 12. 2016. 19:18 GMT +0000

mvbg1
Ložač
 
Posts: 469
Joined: 04. 02. 2012. 16:41 GMT +0000

Postby petar 1116 » 18. 01. 2017. 11:53 GMT +0000

pa da, toliko je skoro u rumuniji napravila..
Petar
User avatar
petar 1116
Majstor Mašinovođa
 
Posts: 771
Joined: 17. 03. 2008. 15:50 GMT +0000
Location: Sid

Postby severac » 06. 02. 2017. 23:58 GMT +0000

Pozdrav,

Da li neko ima video iz upravljacnice sa malo detaljnijim prikazom kontrolne table i koriscenjem u toku voznje?
severac
Putnik 1. razred
 
Posts: 63
Joined: 09. 07. 2015. 10:56 GMT +0000

Postby petar 1116 » 07. 02. 2017. 11:53 GMT +0000

severac wrote:Pozdrav,

Da li neko ima video iz upravljacnice sa malo detaljnijim prikazom kontrolne table i koriscenjem u toku voznje?


slika imas po netu, a video sa koriscenjem kontrola ili ti voznjom ti niko nece snimati.
Petar
User avatar
petar 1116
Majstor Mašinovođa
 
Posts: 771
Joined: 17. 03. 2008. 15:50 GMT +0000
Location: Sid

Postby severac » 07. 02. 2017. 12:09 GMT +0000

petar 1116 wrote:
severac wrote:Pozdrav,

Da li neko ima video iz upravljacnice sa malo detaljnijim prikazom kontrolne table i koriscenjem u toku voznje?


slika imas po netu, a video sa koriscenjem kontrola ili ti voznjom ti niko nece snimati.


Verovatno u svetu, kod nas ima iz starijih lokomotiva koliko hoces, i kako se pokrecu i skoro sve.
Znam da ne sme da se snima, ali sam mislio da je neko krisom nesto snimio bez prikazivanja lica masinovodje, oznaka voza i slicno. Al dobro. Ako nema, onda nista.

Interesovalo me je pre svega kako voz zadrzava konstantnu brzinu prilikom prelaska uzvisenja i posle spustanja. Pratio sam brzinu od Novog Sada do Beograda i preko Cortanovaca i tog dela gde ima uspona i padova, brzina je manje-vise bila konstantna. Da li je tehnologija takva da na primer kao kod kola ili autobusa imas nesto slicno tempomatu. Nije pravi primer, ali nadam se da razumete.
Idete npr.60 na sat, i nailazite na uzbrdicu, da li je potrebno dodavati dodatnu vuci ili se to na neki nacin samo regulise da ostane konstantna brzina, isto vazi i za blago usporavanje?
severac
Putnik 1. razred
 
Posts: 63
Joined: 09. 07. 2015. 10:56 GMT +0000

Postby petar 1116 » 10. 02. 2017. 23:03 GMT +0000

odrzava brzinu u kilometar jer ima jako finu regulaciju kojoj doprinosi kontroler AC800PEC ugradjen u bordline. regulacija kao na video igri.
Petar
User avatar
petar 1116
Majstor Mašinovođa
 
Posts: 771
Joined: 17. 03. 2008. 15:50 GMT +0000
Location: Sid

PreviousNext

Return to Motorni vozovi

Who is online

Users browsing this forum: No registered users