813 i 611

Sve o motornim vozovima...

813 i 611

Postby krasilov » 06. 10. 2006. 13:36 GMT +0000

Gde se nalazi 813?
Gde je tacno 611 (u CRO) i u kakvom je stanju, da li moze da se uslika?
krasilov
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1513
Joined: 30. 05. 2006. 13:26 GMT +0000
Location: Београд

Re: 813 i 611

Postby Toma » 06. 10. 2006. 13:38 GMT +0000

krasilov wrote:Gde se nalazi 813?
Gde je tacno 611 (u CRO) i u kakvom je stanju, da li moze da se uslika?


Prvo: na koji 813 mislis - bilo je toga dosta na JZ-u :lol:
Drugo: 611 je davno kasiran, nazalost naravno... Mozes vidjeti jedino bivsi ZTP-ov salon 612 001 (katastrofalno devastiran pregradnjom u vagon radnog vlaka); ili nasljednika od 611 - 610 (danas HZ 7021, takodjer izvan redovite upotrebe).

pozdrav
toma
User avatar
Toma
Ložač
 
Posts: 384
Joined: 20. 06. 2006. 14:29 GMT +0000
Location: Zagreb

Postby krasilov » 06. 10. 2006. 13:40 GMT +0000

Bilo koje verzije 813... sve sto postoje :) ?
Kako mislis salon (to mi svi govore) ?
krasilov
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1513
Joined: 30. 05. 2006. 13:26 GMT +0000
Location: Београд

Postby Toma » 06. 10. 2006. 13:44 GMT +0000

krasilov wrote:Bilo koje verzije 813... sve sto postoje :) ?
Kako mislis salon (to mi svi govore) ?


Broj 813 su prvo nosila neka ex FS DM kola na JZ-u; pa onda slovenski FIAT-i, od kojih su neki prodani ZRS-u; a vecina ostalih modernizirana u podseriju 1.
Dakle, ako te interesira gdje ih se moze vidjeti: u citavoj Sloveniji 813.1; 813.0 u okolici Rogateca (istok Slovenije, uz granicu sa Hrvatskom). Ti su vlakovi dugo (u vrijeme JZ-a) dolazili i u Zagreb.
U Bosni mozes u okolici Tuzle vidjeti ZRS 813.0 (to su rabljeni od SZ-a).

612 001 je bio salonski diesel motorni vlak koji je Gredelj izgradio za Sabor SRH. Kratko je bio u upotrebi, i kasnije je pretvoren u vagon radnog vlaka.

pozdrav
toma
User avatar
Toma
Ložač
 
Posts: 384
Joined: 20. 06. 2006. 14:29 GMT +0000
Location: Zagreb

Postby krasilov » 06. 10. 2006. 14:05 GMT +0000

Sta je sabor SRH?
Posto pravim kolekciju lok. (slika), pa me zanima da li bi mogla da se uslika, kako izgleda, da li negde pise JZ i kakve su boje...........
krasilov
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1513
Joined: 30. 05. 2006. 13:26 GMT +0000
Location: Београд

Postby NClight » 06. 10. 2006. 14:53 GMT +0000

Šta je meni ovo trebaloooo...
User avatar
NClight
Tehnička služba
 
Posts: 2337
Joined: 26. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Zagreb, RH

Postby polval » 07. 10. 2006. 16:07 GMT +0000

Last edited by polval on 09. 10. 2006. 11:17 GMT +0000, edited 1 time in total.
MIBA i NClight su krivi za sve (C) Torrente :)
User avatar
polval
Majstor Mašinovođa
 
Posts: 826
Joined: 11. 07. 2006. 2:52 GMT +0000
Location: Gostivar, Makedonija

Postby NClight » 07. 10. 2006. 23:52 GMT +0000

Šta je meni ovo trebaloooo...
User avatar
NClight
Tehnička služba
 
Posts: 2337
Joined: 26. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Zagreb, RH

Postby krasilov » 08. 10. 2006. 10:56 GMT +0000

Ljudi,

otprilike kako izgleda, da li moze da se vidi kabina (gde su masinovodje sedele?)
krasilov
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1513
Joined: 30. 05. 2006. 13:26 GMT +0000
Location: Београд

Postby matija » 08. 10. 2006. 11:19 GMT +0000

matija - urednik
User avatar
matija
Moderator
 
Posts: 2936
Joined: 25. 05. 2006. 23:35 GMT +0000
Location: subotica

Postby krasilov » 08. 10. 2006. 15:54 GMT +0000

krasilov
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1513
Joined: 30. 05. 2006. 13:26 GMT +0000
Location: Београд

Postby chris » 08. 10. 2006. 19:17 GMT +0000

User avatar
chris
Direktor ŽTP-a
 
Posts: 1249
Joined: 19. 05. 2006. 16:04 GMT +0000
Location: Beograd

Re: 813 i 611

Postby KVARNER » 06. 12. 2006. 18:51 GMT +0000

User avatar
KVARNER
Kondukter
 
Posts: 200
Joined: 08. 11. 2006. 11:58 GMT +0000
Location: CZECH REPUBLIC

Re: 813 i 611

Postby KVARNER » 06. 12. 2006. 19:01 GMT +0000

User avatar
KVARNER
Kondukter
 
Posts: 200
Joined: 08. 11. 2006. 11:58 GMT +0000
Location: CZECH REPUBLIC

Postby krasilov » 26. 12. 2006. 14:42 GMT +0000

Ja se izvinjavam na lapsusu.
krasilov
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1513
Joined: 30. 05. 2006. 13:26 GMT +0000
Location: Београд

Postby institucija » 07. 08. 2007. 11:50 GMT +0000

User avatar
institucija
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1566
Joined: 11. 01. 2007. 9:34 GMT +0000
Location: 42.47°N 19.28°E

Postby polval » 07. 08. 2007. 12:26 GMT +0000

A kako se pokazao taj jedini 611 u eksploataciji zasto nisu nastavili da ga proizvode?

Pozdrav
Tino
MIBA i NClight su krivi za sve (C) Torrente :)
User avatar
polval
Majstor Mašinovođa
 
Posts: 826
Joined: 11. 07. 2006. 2:52 GMT +0000
Location: Gostivar, Makedonija

Postby institucija » 07. 08. 2007. 12:33 GMT +0000

User avatar
institucija
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1566
Joined: 11. 01. 2007. 9:34 GMT +0000
Location: 42.47°N 19.28°E

Postby polval » 07. 08. 2007. 12:59 GMT +0000

E Institucijo hvala za link! Steta sto ih nisu usavrsili, bili bi bolji od macosa sigurno! Kolege sa Zeljeznice.net kazu da je bilo problema sa vucnim motorima ali ja mislim da je to bilo normalno i da niko ne sme da ocekuje savrsenstvo posle 3 proizvedena primerka. Steta, velika je steta sto nije bar jedan sacuvan :(

Pozdrav
Tino
MIBA i NClight su krivi za sve (C) Torrente :)
User avatar
polval
Majstor Mašinovođa
 
Posts: 826
Joined: 11. 07. 2006. 2:52 GMT +0000
Location: Gostivar, Makedonija

Postby institucija » 20. 09. 2007. 12:02 GMT +0000

Ako treba imam i tehnicki crtez sa dispoyicijama ali je formata da ne pretjeram bar A2 :shock: :lol:
Image

Image
User avatar
institucija
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1566
Joined: 11. 01. 2007. 9:34 GMT +0000
Location: 42.47°N 19.28°E

Next

Return to Motorni vozovi

Who is online

Users browsing this forum: No registered users