Španski kredit za 10 DMV

Sve o motornim vozovima...

Postby milanj » 12. 02. 2012. 2:42 GMT +0000

OČI SU JOJ MORE JADRANSKO, KOSE SU JOJ KLASIJE PANONSKO, SESTRA JOJ JE DUŠA SLOVENSKA, ONA JE JUGOSLOVENKA!!!
User avatar
milanj
Über-Mašinovođa
 
Posts: 2897
Joined: 02. 10. 2007. 16:43 GMT +0000
Location: Zell am See, Austrija i Kuršumlija, Srbija

Postby IIIALEKSANDARIII » 12. 02. 2012. 3:21 GMT +0000

Da li sam ja lud ili postoji mogucnost da imamo skoro 50 DMV i 50 EMVa u saobracaju za par godina?

EMV 22(412) + novih 20 = 52 EMV
DMV 12(711) + 25 + 10 +3 makose = 20 DMV
I sinobusi da odu u zasluzenu penziju :)
User avatar
IIIALEKSANDARIII
Über-Mašinovođa
 
Posts: 2041
Joined: 08. 08. 2009. 1:19 GMT +0000
Location: Beograd

Postby 461andrea » 12. 02. 2012. 3:29 GMT +0000

Lud si jer nemamo mi tu mogucnost *neznam*
User avatar
461andrea
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1347
Joined: 22. 09. 2011. 23:39 GMT +0000
Location: Beograd

Postby IIIALEKSANDARIII » 12. 02. 2012. 3:33 GMT +0000

461 - 208 A wrote:Lud si jer nemamo mi tu mogucnost *neznam*


Sto nemamo?
User avatar
IIIALEKSANDARIII
Über-Mašinovođa
 
Posts: 2041
Joined: 08. 08. 2009. 1:19 GMT +0000
Location: Beograd

Postby Boris712 » 12. 02. 2012. 3:33 GMT +0000

A kanda ti i matematika nesto ne ide :lol:
ŽTP Sombor
Maketa železnicke stanice Sombor - http://www.malezeljeznice.net/galerije/GS343I31
Moji JŽ modeli - http://www.malezeljeznice.net/galerije/GR982S98
User avatar
Boris712
Über-Mašinovođa
 
Posts: 3836
Joined: 01. 11. 2007. 23:22 GMT +0000
Location: Sombor Vojvodina

Postby IIIALEKSANDARIII » 12. 02. 2012. 3:38 GMT +0000

Boris712 wrote:A kanda ti i matematika nesto ne ide :lol:


Ispravka*

Da li sam ja lud ili postoji mogucnost da imamo skoro 50 DMV i 50 EMVa u saobracaju za par godina?

EMV 22(412) + novih 30 = 52 EMV
DMV 12(711) + 25 + 10 +3 makose = 50 DMV
I sinobusi da odu u zasluzenu penziju

Gore sam lepo napisao po 50 EMV i DMV, nego sam dole pogresio u kucanju :)
User avatar
IIIALEKSANDARIII
Über-Mašinovođa
 
Posts: 2041
Joined: 08. 08. 2009. 1:19 GMT +0000
Location: Beograd

Postby Boris712 » 12. 02. 2012. 3:42 GMT +0000

Inace uz malo volje moguce je osposobiti 10 do 12 makosa... kompletan remont staje oko 400 000 jevra po garnituri... sto je daleko manje od ganc nove garniture a serija 712 ipak nije toliko zastarala, sta vise ona je i dalje savremena (koncept, konstrukcija).
ŽTP Sombor
Maketa železnicke stanice Sombor - http://www.malezeljeznice.net/galerije/GS343I31
Moji JŽ modeli - http://www.malezeljeznice.net/galerije/GR982S98
User avatar
Boris712
Über-Mašinovođa
 
Posts: 3836
Joined: 01. 11. 2007. 23:22 GMT +0000
Location: Sombor Vojvodina

Postby Mure » 12. 02. 2012. 11:29 GMT +0000

Da, ali na 400.000e mozes mnogo manje da se ugradis nego ako je garnitura 3.000.000 e. Bez obzira na ovoliki broj garnitura sumnjam u konkurentnost zeleznice sa ovako losom infrastrukturom.
Mure
Putnik 1. razred
 
Posts: 80
Joined: 19. 03. 2010. 17:01 GMT +0000

Postby rasha » 12. 02. 2012. 13:21 GMT +0000

User avatar
rasha
Über-Mašinovođa
 
Posts: 4944
Joined: 18. 08. 2009. 21:31 GMT +0000
Location: Beograd

Postby NS arhitekt » 12. 02. 2012. 13:57 GMT +0000

User avatar
NS arhitekt
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1435
Joined: 25. 03. 2008. 9:14 GMT +0000
Location: Novi Sad

Postby Elmer Davez » 12. 02. 2012. 14:29 GMT +0000

Last edited by Elmer Davez on 12. 02. 2012. 15:17 GMT +0000, edited 1 time in total.
...Aj tink,diz iz bigining of bjutiful frendšip
User avatar
Elmer Davez
Majstor Mašinovođa
 
Posts: 993
Joined: 03. 07. 2008. 15:39 GMT +0000
Location: Zrenjanin,Banatska magistrala

Postby Karlito » 12. 02. 2012. 15:08 GMT +0000

Да потпишете петицију за трамвај, користите овај линк. Када се сви станари уселе, трамвај ће бити једино превозно средство које ће се кретати некако од Аутокоманде ка Славији, а будућа реконструкција Улице војводе Степе је шанса и за ово унапређење.
User avatar
Karlito
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1157
Joined: 20. 05. 2006. 19:17 GMT +0000
Location: Beograd i okolina

Postby Elmer Davez » 12. 02. 2012. 15:22 GMT +0000

...Aj tink,diz iz bigining of bjutiful frendšip
User avatar
Elmer Davez
Majstor Mašinovođa
 
Posts: 993
Joined: 03. 07. 2008. 15:39 GMT +0000
Location: Zrenjanin,Banatska magistrala

Postby rasha » 12. 02. 2012. 15:57 GMT +0000

User avatar
rasha
Über-Mašinovođa
 
Posts: 4944
Joined: 18. 08. 2009. 21:31 GMT +0000
Location: Beograd

Postby Boris712 » 12. 02. 2012. 16:30 GMT +0000

Da se nadovezem na tvoj post Karlo.

Ja sam takodje ZA kupovinu polovnog materijala i smatram da je to uglavnom prednost. Dobri primeri su nabavka Y1 za HZ, nabavka francuskih i nemackih DMV za CFR, nabavka polovnih DB vagona (push-pull) od strane mnogih zeleznickih uprava (Mav, BDZ,...). Ti vozovi nisu novi ali uz remont i kvalitetno odrzavanje oni mogu perfektno da sluze. Smatram da je za Srbiju/ZS daleko povoljnije da za pocetak nabave polovan materijal pa tek kad kasnije zeleznica stane na noge (eh kad bi toga bilo...) onda moze da se kupuje nesto novo.
E sad sto se tice ove razmene 412-712. Ako je do 412 eno Bugari pokusavaju da ih se rese u zadnje vreme, oni su imalo negde oko 85 komada nekada sad ih postepeno povlace iz upotrebe pa mislim da je onda bolje uzeti od njih garniture nego one 4 od makedonaca (sta vise i makedoncima trebaju EMV). 412 je dosta dobar EMV (hocu da kazem "zilav") ali ima dosta mana za nase uslove (uzasno visok bod, lose ogibljenje = neudoban). Ako bismo prodali 712 makedoncima ni oni ne bi imali unificiran vozni park jer podserija 0 se previse razlikuje od podserija 1/2. Pre bi ih onda prodao Hrvatima oni umeju sa njima (imaju oko 32 komada). Jednog dana HZ bi trebao da zameni te 712 sa novim Gredeljevim DMV, mada pitanje je kada ce to biti. Mozda bi od HZ mogli da kupimo te 712 :idea:

Moja ideja je bila da se recimo od DB-a kupe vozovi BR 628 koji ce tokom sledecih godina poceti da se povlace iz upotrebe. A moze i BR 614 (oni su vec povuceni prosle godine). To su klasicni ("teski") DMV koji su slicnog koncepta kao i serija 712 pa i 711. Time mislim imaju motore poznatih proizvodjaca (Cummins, MTU, MAN, Mercedes,...), svi imaju VOITH-ove prenosnike, 712 i BR 614 imaju ista postolja, 614 i 628 imaju iste menjace i iste motore, 712, 614 i 628 dele iste elektricne komponente itd.
Time smatram da, iako bi imali 3-4 razlicite serije vozila, ipak imali koliko-toliko unificiran vozni park. A na tome bi moglo da se poradi tako sto bi se radile modfikacijena razlicitim serijama na kojim bi se ugradjivali isti komponenti. Na primer (lupam sad), na svim vozovima bi se ugradili prenosnici T312bre, neki MAN V12 motori, jednaka sedista itd, jednaka elektronika. Inace, ja bih se pre resio serije 710 nego serije 712 jer se 710 najvise razlikuje od ostalih serija, mada i oni bi se dali unificirati. Prakticno razlike bi se svele na samu konstrukciju (sanduk).
Takodje sam u temi o 711 dao neke svoje kritike kada se radi o samoj konstrukciji tog voza, ukratko: jedan par vrata po vagonu, nedostatak vrata na upravljacnici, nedovoljno iskoristen prostor naspram sopstvene duzine,... ali smatram da je izuzev svega toga 711 OK voz, ali naravno da bi voleo da se pojedine stvari urade drugacije.
ŽTP Sombor
Maketa železnicke stanice Sombor - http://www.malezeljeznice.net/galerije/GS343I31
Moji JŽ modeli - http://www.malezeljeznice.net/galerije/GR982S98
User avatar
Boris712
Über-Mašinovođa
 
Posts: 3836
Joined: 01. 11. 2007. 23:22 GMT +0000
Location: Sombor Vojvodina

Postby 461andrea » 12. 02. 2012. 16:35 GMT +0000

Sve je to seci dupe krpi usi...Zeleznice Srbije su zrele za veliki kapitalni remont pocev od infrastrukture pa do voznog parka...ako ovo i moze da se nazove vozni park...
User avatar
461andrea
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1347
Joined: 22. 09. 2011. 23:39 GMT +0000
Location: Beograd

Postby mikiza » 12. 02. 2012. 16:56 GMT +0000

mikiza
Ložač
 
Posts: 278
Joined: 24. 09. 2008. 16:26 GMT +0000

Postby milanj » 12. 02. 2012. 20:29 GMT +0000

OČI SU JOJ MORE JADRANSKO, KOSE SU JOJ KLASIJE PANONSKO, SESTRA JOJ JE DUŠA SLOVENSKA, ONA JE JUGOSLOVENKA!!!
User avatar
milanj
Über-Mašinovođa
 
Posts: 2897
Joined: 02. 10. 2007. 16:43 GMT +0000
Location: Zell am See, Austrija i Kuršumlija, Srbija

Postby Boris712 » 12. 02. 2012. 20:34 GMT +0000

Ni to nije tacno Milane, railfaneurope nije bas tacan jer se ne azurira redovno.
Trenutno ima oko 22 voznih 412, kao sto kaze Aleksandar.
A spanski kredit zaboravi, ja verujem tek kad vidim. Mozda jedino od ovog ruskog kredita bude nesto.
Vec su mi se smucili ti krediti, zar ne mogu bas nista sami da finansiraju.
ŽTP Sombor
Maketa železnicke stanice Sombor - http://www.malezeljeznice.net/galerije/GS343I31
Moji JŽ modeli - http://www.malezeljeznice.net/galerije/GR982S98
User avatar
Boris712
Über-Mašinovođa
 
Posts: 3836
Joined: 01. 11. 2007. 23:22 GMT +0000
Location: Sombor Vojvodina

Postby milanj » 12. 02. 2012. 20:36 GMT +0000

OČI SU JOJ MORE JADRANSKO, KOSE SU JOJ KLASIJE PANONSKO, SESTRA JOJ JE DUŠA SLOVENSKA, ONA JE JUGOSLOVENKA!!!
User avatar
milanj
Über-Mašinovođa
 
Posts: 2897
Joined: 02. 10. 2007. 16:43 GMT +0000
Location: Zell am See, Austrija i Kuršumlija, Srbija

Next

Return to Motorni vozovi

Who is online

Users browsing this forum: No registered users