Switch to full style
Sve o motornim vozovima...
Post a reply

Re: 25 Novih EMV...

25. 09. 2014. 13:38 GMT +0000

Re: 25 Novih EMV...

25. 09. 2014. 15:00 GMT +0000

Wooow :shock: :shock: :shock:
Prelep je. Svaka cast. :I :I :I

Re: 25 Novih EMV...

25. 09. 2014. 22:23 GMT +0000

ZS 413/417 001-002 Stadler FLIRT III.
Depo "15 april"
25.09.2013.

Image

Staro vs Novo.

Image

Jednostepeni pantograf.

Image

Image

Image

Re: 25 Novih EMV...

25. 09. 2014. 22:26 GMT +0000

Nastavak.

Image

Image

Image

Image

Re: 25 Novih EMV...

25. 09. 2014. 22:29 GMT +0000

Unutrasnjost voza.
Prilaz upravljacnici.

Image

Upravljacnica.

Image

Jedan od 3 monitora.
Image

1. razred.

Image

Re: 25 Novih EMV...

25. 09. 2014. 22:33 GMT +0000

Detalj.

Image

2. razred.

Image

WC.

Image

Image

To je to od mene.

Voz je prelep, koliko sam citao i slusao o njemu zakljucujem i da je po karakteristikama savrsen odusevljen sam sve u svemu cista 10ka.

Re: 25 Novih EMV...

25. 09. 2014. 22:38 GMT +0000

Andrea,sta znaci jedno stepeni pantograf?

Re: 25 Novih EMV...

25. 09. 2014. 23:09 GMT +0000

Laicki objasnjeno glavna razlika je sto ovaj odjednom vrsi podizanje dok ovi klasicni sto su u upotrebi kod nas drugacije funkcionisu prvo krene brzo da dize pa na kraju uspori kad pridje voznom vodu.

To je pantograf laktastog tipa RM 25-350 sa sistemom ADD automatic dropping device (uredjaj za automatsko spustanje).

Re: 25 Novih EMV...

25. 09. 2014. 23:30 GMT +0000

Hvala na objasnjenju. Reci mi jos nesto jel ovaj novi vozic ima asinhrone motore? Citao sam negde da novije generacije imaju asinhrone motore.

Re: 25 Novih EMV...

25. 09. 2014. 23:51 GMT +0000

Tako je, trofazne kavezne asinhrone motore ima, trajna snaga VM je 500W a max 650W.
(Za pantograf sam ti objasnio kako sam ja razumeo to "jednostepeni", zato sam namerno i naglasio na forumu da vidim da li neko zna nesto o tome).

Re: 25 Novih EMV...

26. 09. 2014. 0:09 GMT +0000

licno ne znam za izraz ''jednostepeni'' ali predpostavljam da ima ugradjenu cev na sankama kad dodje do krajnjeg trosenja grafita on se sam spusti jer ta cev u dodiru sa zicom pukne i pritisak iz cilindra se ispusti. tako je na simensu. bravo za slike. zao mi je sto nije ugradjen centralni monitor vec analogni pokazivac brzine.

Re: 25 Novih EMV...

26. 09. 2014. 0:17 GMT +0000

Podeseno je tako da sam menja pantografe da se ravnomerno trose.Pri promeni upravljackog mesta ne mora da se rasprema garnitura, ostaje pod naponom samo se predje u drugu stranu i prebaci upravljanje sa tog upr. mesta.

Re: 25 Novih EMV...

26. 09. 2014. 0:46 GMT +0000

da li neko moze da keze nesto o hladjenju izmenjivaca i trafoa? invertori bi trebali da se hlade voddom pomesanom antifrizom a trafo, poliester bio-razgradivom tecnoscu.,bar je tako na helgi mozda je i ovde tako. jel ima posebne rashladne blokove sa ventilatorima za hladjenje tecnosti?

Re: 25 Novih EMV...

26. 09. 2014. 13:12 GMT +0000

461andrea wrote:Tako je, trofazne kavezne asinhrone motore ima, trajna snaga VM je 500W a max 650W.
(Za pantograf sam ti objasnio kako sam ja razumeo to "jednostepeni", zato sam namerno i naglasio na forumu da vidim da li neko zna nesto o tome).

500 W ti je napajanje od ra?unara, verovatno si mislio 500 kW.

Re: 25 Novih EMV...

26. 09. 2014. 13:19 GMT +0000

Re: 25 Novih EMV...

26. 09. 2014. 15:27 GMT +0000

Tako je Borise hvala na ispravci umor svoje ucinio.

Re: 25 Novih EMV...

26. 09. 2014. 19:19 GMT +0000

Re: 25 Novih EMV...

26. 09. 2014. 22:10 GMT +0000

Hvala vam gospodine Vexvesi?u.

Re: 25 Novih EMV...

27. 09. 2014. 0:30 GMT +0000

gorancacak wrote:Hvala vam gospodine Vexvesi?u.


Nema na ?emu, pozz. :)

Re: 25 Novih EMV...

29. 09. 2014. 11:42 GMT +0000

Na kojim pravcima ?e da saobra?a i u kom statusu?
Post a reply