Da li bi Srbija trebalo da kupuje nagibne vozove?

Sve o motornim vozovima...

Da li bi Srbija trebalo da kupuje vozove sa samonaginjućim sandukom?

Trebalo bi da kupuje, ali samo sa pasivnim naginjanjem
8
9%
Trebalo bi da kupuje sa aktivnim naginjanjem
19
21%
Ne bi trebalo da se kupuju nagibni vozovi
31
35%
Trebalo bi da se kupuju, ali tek u dalekoj budućnosti (više od 8 godina)
24
27%
Nisam siguran/na
7
8%
 
Total votes : 89

Da li bi Srbija trebalo da kupuje nagibne vozove?

Postby Karlito » 05. 01. 2009. 18:45 GMT +0000

Да потпишете петицију за трамвај, користите овај линк. Када се сви станари уселе, трамвај ће бити једино превозно средство које ће се кретати некако од Аутокоманде ка Славији, а будућа реконструкција Улице војводе Степе је шанса и за ово унапређење.
User avatar
Karlito
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1157
Joined: 20. 05. 2006. 19:17 GMT +0000
Location: Beograd i okolina

Re: Da li bi Srbija trebalo da kupuje nagibne vozove?

Postby ljubo » 05. 01. 2009. 22:49 GMT +0000

Ne bih trebali kupovati, tehnika je jako komplikovana, kao sto je i Karlito vec pisao, HZ i DB su imali jako mnogo problema sa nagibnom tehnikom. Dok je DB jedva nasao resenje i razklonio maltene sve probleme proslo je nekoliko godina i puno pare se potrosilo na refundiranje putniku.
Moze ZS to da kupi, ali ne dok se ne sredi problem komunikacije izmedu putnika i ZS-a. Mislim na razglas kasnjenja, ukidanja itd.

ljubo
ljubo
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1212
Joined: 29. 11. 2006. 17:17 GMT +0000
Location: minhen/negotin

Re: Da li bi Srbija trebalo da kupuje nagibne vozove?

Postby Karlito » 05. 01. 2009. 23:22 GMT +0000

Да потпишете петицију за трамвај, користите овај линк. Када се сви станари уселе, трамвај ће бити једино превозно средство које ће се кретати некако од Аутокоманде ка Славији, а будућа реконструкција Улице војводе Степе је шанса и за ово унапређење.
User avatar
Karlito
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1157
Joined: 20. 05. 2006. 19:17 GMT +0000
Location: Beograd i okolina

Re: Da li bi Srbija trebalo da kupuje nagibne vozove?

Postby CountryLink » 06. 01. 2009. 8:55 GMT +0000

Ima i Queensland Rail u Australiji... Postoje u dizel i elektricnoj verziji

http://au.youtube.com/watch?v=BQskn-YoXDY
http://sinobus.webs.com - jedini sajt o sinobusima
User avatar
CountryLink
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1060
Joined: 20. 06. 2006. 13:57 GMT +0000
Location: Sydney, NSW, Australia

Re: Da li bi Srbija trebalo da kupuje nagibne vozove?

Postby desiro » 06. 01. 2009. 22:33 GMT +0000

Apsolutno treba kupovati nagibne zbog pruga koje vecim delom prolaze kroz brdsko-planinske predele i imaju dosta krivina: Beograd-Bar, Nis-Zajecar-Pozarevac, Cacak-Pozega,Kraljevo - Kosovo, ali da se pazi da se vodi stroga kontrola prilikom nabavke i nauci na greskama Hrvatske, ne samo da bi se izbegla kupovina losih garnitura nego i da se ne koriste bas i za intercity saobracaj i ravnicarske pruge (osim ako se Mrki ne isprsi za Pendolino :mrgreen: )
User avatar
desiro
Putnik 2. razred
 
Posts: 48
Joined: 13. 06. 2008. 14:30 GMT +0000

Re: Da li bi Srbija trebalo da kupuje nagibne vozove?

Postby Mali Panta » 07. 01. 2009. 0:19 GMT +0000

User avatar
Mali Panta
Über-Mašinovođa
 
Posts: 3079
Joined: 24. 09. 2006. 20:26 GMT +0000
Location: Sremski Karlovci

Re: Da li bi Srbija trebalo da kupuje nagibne vozove?

Postby HijenA » 10. 01. 2009. 2:51 GMT +0000

ja bi rekao da definitivno srbija treba revitalizirati dijelove svog voznog parka. odnosno, pomladiti iste. samim time, regioswinger ili pendolino su dobra rjesenja, a ni bombardierova ili traxx-ova rjesenja nisu za odbaciti. ono sto srbija nikako ne smije napraviti jest:

a) kupiti 8 garnitura (kao sto smo mi napravili) jer su skupi k'o sam vrag
b) kupiti nekvalitetno (opet, kao sto smo mi napravili)
c) dati odrzavanje svojim strucnjacima (opet, kao sto smo mi napravili)

a je relativno trivijalno za rijesiti, buduci da takvi vlakovi bez problema mogu voziti sve IC vlakove (naravno, ako su kvalitetni vlakovi kupljeni), dovoljno bi bilo pogledati koje su pruge one koje su brdsko-planinskog tipa, pa se lako izracuna broj potrebnih garnitura (ja bi rekao da vam treba minimalno 20ak garnitura plus 5 rezerve). to je osjetno vise od nasih 8 komada, pa je samim time i krajnja cijena po komadu nesto niza. b je takodjer relativno trivijalno za rijesiti jer se zna da se ovakav regioswinger kakvog smo mi nabavili ne isplati kupovati. taj regioswinger pati od dosta djecjih bolesti (cviljenje ili nefunkcioniranje nagibne tehnike primjerice, iako ovo moze biti i zbog c) i IMO puno bi bolje bilo da se onda skesira nesto vise novaca pa se dobije pravi regioswinger (odnosno pravi IC vlak) a ne nesto izmedju. osim toga, problem kod nasih "nuklearaca" je i to sto im je dodatna oprema relativno siromasna, dosta su bucni i neudobni, i postoji manjak osobnog prostora, pogotovo za gabaritnije ljude. to se sve da rijesiti puno elegantnije, za te smo si probleme sami krivi (kao da je tesko naruciti drugaciji tapecirung, ma mo's mislit). c nije tako trivijalno za rijesiti. jedino sto se moze jest da inspekciju vlaka obavljaju strucnjaci iz firme koja je vlak proizvela. dajte svojima da to rade i dogodit ce vam se isto sto i nama prije nove godine (ako se ne varam, od 8 garnitura, vozile su samo dvije ili tri). problem naseg OVVa je sto je naucio da se lokse tesko kvare, a ako se i pokvare da ih je moguce popraviti sa 3 udarca cekicem po osjetljivom dijelu (malo karikiram, ali nisam daleko od istine, pogotovo ako se uzme da se recimo 661 serija nalazi u eksploataciji preko 40 godina na ovim prostorima i da to dobrim dijelom moze zahvaliti svojem relativno jednostavnom dizajnu i robusnosti). to se tako ne moze raditi sa ovim vlakovima. jednostavno ne moze.

dakle, suma sumarum: upgrade da!!! definitivno. ali uz odredjene ograde. a pitanje kad? kad se koridori i pruga obnove, te kad kompletna usluga koju ZS danas daju poraste bar za 30ak %.
HijenA
Putnik 2. razred
 
Posts: 47
Joined: 12. 12. 2008. 2:11 GMT +0000
Location: Hilbertov prostor sa standardnom metrikom

Re: Da li bi Srbija trebalo da kupuje nagibne vozove?

Postby seabral » 10. 01. 2009. 17:11 GMT +0000

User avatar
seabral
Kondukter
 
Posts: 115
Joined: 04. 07. 2006. 22:32 GMT +0000
Location: Zagreb

Re: Da li bi Srbija trebalo da kupuje nagibne vozove?

Postby damir661 » 17. 01. 2009. 20:03 GMT +0000

661 - Z A U V E K
User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

Re: Da li bi Srbija trebalo da kupuje nagibne vozove?

Postby novajlija » 26. 01. 2009. 23:48 GMT +0000

Više sreće nego pameti!!!!!!

http://www.youtube.com/user/stole802002
User avatar
novajlija
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1921
Joined: 03. 01. 2008. 1:43 GMT +0000
Location: Palanka

Re: Da li bi Srbija trebalo da kupuje nagibne vozove?

Postby Karlito » 29. 01. 2009. 1:32 GMT +0000

Да потпишете петицију за трамвај, користите овај линк. Када се сви станари уселе, трамвај ће бити једино превозно средство које ће се кретати некако од Аутокоманде ка Славији, а будућа реконструкција Улице војводе Степе је шанса и за ово унапређење.
User avatar
Karlito
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1157
Joined: 20. 05. 2006. 19:17 GMT +0000
Location: Beograd i okolina

Re: Da li bi Srbija trebalo da kupuje nagibne vozove?

Postby rasha » 18. 09. 2009. 21:04 GMT +0000

User avatar
rasha
Über-Mašinovođa
 
Posts: 4944
Joined: 18. 08. 2009. 21:31 GMT +0000
Location: Beograd

Re: Da li bi Srbija trebalo da kupuje nagibne vozove?

Postby Karlito » 18. 09. 2009. 22:22 GMT +0000

Да потпишете петицију за трамвај, користите овај линк. Када се сви станари уселе, трамвај ће бити једино превозно средство које ће се кретати некако од Аутокоманде ка Славији, а будућа реконструкција Улице војводе Степе је шанса и за ово унапређење.
User avatar
Karlito
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1157
Joined: 20. 05. 2006. 19:17 GMT +0000
Location: Beograd i okolina

Re: Da li bi Srbija trebalo da kupuje nagibne vozove?

Postby ddavid » 18. 09. 2009. 22:28 GMT +0000

You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
User avatar
ddavid
Majstor Mašinovođa
 
Posts: 845
Joined: 07. 12. 2006. 12:57 GMT +0000
Location: Baja (HU)

Re: Da li bi Srbija trebalo da kupuje nagibne vozove?

Postby rasha » 18. 09. 2009. 23:34 GMT +0000

User avatar
rasha
Über-Mašinovođa
 
Posts: 4944
Joined: 18. 08. 2009. 21:31 GMT +0000
Location: Beograd

Re: Da li bi Srbija trebalo da kupuje nagibne vozove?

Postby ddavid » 19. 09. 2009. 7:54 GMT +0000

User avatar
ddavid
Majstor Mašinovođa
 
Posts: 845
Joined: 07. 12. 2006. 12:57 GMT +0000
Location: Baja (HU)

Re: Da li bi Srbija trebalo da kupuje nagibne vozove?

Postby rasha » 19. 09. 2009. 11:02 GMT +0000

User avatar
rasha
Über-Mašinovođa
 
Posts: 4944
Joined: 18. 08. 2009. 21:31 GMT +0000
Location: Beograd

Re: Da li bi Srbija trebalo da kupuje nagibne vozove?

Postby ddavid » 19. 09. 2009. 15:43 GMT +0000

User avatar
ddavid
Majstor Mašinovođa
 
Posts: 845
Joined: 07. 12. 2006. 12:57 GMT +0000
Location: Baja (HU)

Re: Da li bi Srbija trebalo da kupuje nagibne vozove?

Postby rasha » 22. 11. 2009. 1:49 GMT +0000

User avatar
rasha
Über-Mašinovođa
 
Posts: 4944
Joined: 18. 08. 2009. 21:31 GMT +0000
Location: Beograd

Re: Da li bi Srbija trebalo da kupuje nagibne vozove?

Postby logo » 22. 11. 2009. 10:31 GMT +0000

logo
Kondukter
 
Posts: 158
Joined: 08. 03. 2009. 22:49 GMT +0000

Next

Return to Motorni vozovi

Who is online

Users browsing this forum: No registered users