Zajam EBRD

Sve o motornim vozovima...

Re: Zajam EBRD

Postby Peregrino » 06. 02. 2010. 1:13 GMT +0000

"Neznanje je bauk i mi se bojimo da će ono izazvati još koju tragediju". - Karl Marx

Železnice Srbije = poslednje utočište samoupravnog komunjizma u Srbiji.
User avatar
Peregrino
Mašinovođa
 
Posts: 563
Joined: 25. 09. 2008. 23:42 GMT +0000
Location: Santiago de Compostela, España

Re: Zajam EBRD

Postby Peregrino » 06. 02. 2010. 1:21 GMT +0000

"Neznanje je bauk i mi se bojimo da će ono izazvati još koju tragediju". - Karl Marx

Železnice Srbije = poslednje utočište samoupravnog komunjizma u Srbiji.
User avatar
Peregrino
Mašinovođa
 
Posts: 563
Joined: 25. 09. 2008. 23:42 GMT +0000
Location: Santiago de Compostela, España

Re: Zajam EBRD

Postby Boris712 » 06. 02. 2010. 1:29 GMT +0000

Moderator neka prebaci poslednjih par postova u vezi push-pull garnitura u odgiovarajucu temu u forum Vagoni. Hvala.
ŽTP Sombor
Maketa železnicke stanice Sombor - http://www.malezeljeznice.net/galerije/GS343I31
Moji JŽ modeli - http://www.malezeljeznice.net/galerije/GR982S98
User avatar
Boris712
Über-Mašinovođa
 
Posts: 3836
Joined: 01. 11. 2007. 23:22 GMT +0000
Location: Sombor Vojvodina

Re: Zajam EBRD

Postby Peregrino » 06. 02. 2010. 1:30 GMT +0000

"Neznanje je bauk i mi se bojimo da će ono izazvati još koju tragediju". - Karl Marx

Železnice Srbije = poslednje utočište samoupravnog komunjizma u Srbiji.
User avatar
Peregrino
Mašinovođa
 
Posts: 563
Joined: 25. 09. 2008. 23:42 GMT +0000
Location: Santiago de Compostela, España

Re: Zajam EBRD

Postby Peregrino » 06. 02. 2010. 1:37 GMT +0000

"Neznanje je bauk i mi se bojimo da će ono izazvati još koju tragediju". - Karl Marx

Železnice Srbije = poslednje utočište samoupravnog komunjizma u Srbiji.
User avatar
Peregrino
Mašinovođa
 
Posts: 563
Joined: 25. 09. 2008. 23:42 GMT +0000
Location: Santiago de Compostela, España

Re: Zajam EBRD

Postby Mali Panta » 09. 02. 2010. 15:44 GMT +0000

User avatar
Mali Panta
Über-Mašinovođa
 
Posts: 3079
Joined: 24. 09. 2006. 20:26 GMT +0000
Location: Sremski Karlovci

Re: Zajam EBRD

Postby ljubo » 09. 02. 2010. 17:24 GMT +0000

ljubo
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1212
Joined: 29. 11. 2006. 17:17 GMT +0000
Location: minhen/negotin

Re: Zajam EBRD

Postby rasha » 09. 02. 2010. 17:51 GMT +0000

User avatar
rasha
Über-Mašinovođa
 
Posts: 4944
Joined: 18. 08. 2009. 21:31 GMT +0000
Location: Beograd

Re: Zajam EBRD

Postby Boris712 » 09. 02. 2010. 18:06 GMT +0000

Moze se sve! Odredjene lok 441 i 444 imaju mogucnost tandem zaprege ali radi se naravno o dve lokomotive. Ako bi se uvele push-pull garniture verovatno treba uraditi neke manje modifikacije na lokomotivi da ista moze komunicirati sa trecom upravljacnicom. Vagon upravljacnicu treba tako konstruisati da se na lokomotivi trebaju vrsiti sto manje izmene.
Mislim da bi bilo lepo da Gosa uradi ovakve vagone i da takva investicija sigurno nebi bila promasaj, ni za Gosu a jos manje za ZS.
ŽTP Sombor
Maketa železnicke stanice Sombor - http://www.malezeljeznice.net/galerije/GS343I31
Moji JŽ modeli - http://www.malezeljeznice.net/galerije/GR982S98
User avatar
Boris712
Über-Mašinovođa
 
Posts: 3836
Joined: 01. 11. 2007. 23:22 GMT +0000
Location: Sombor Vojvodina

Re: Zajam EBRD

Postby rasha » 09. 02. 2010. 18:51 GMT +0000

User avatar
rasha
Über-Mašinovođa
 
Posts: 4944
Joined: 18. 08. 2009. 21:31 GMT +0000
Location: Beograd

Re: Zajam EBRD

Postby KLINJO » 09. 02. 2010. 22:00 GMT +0000

KLINJO
Putnik 1. razred
 
Posts: 78
Joined: 20. 06. 2009. 12:29 GMT +0000

Re: Zajam EBRD

Postby Mali Panta » 09. 02. 2010. 22:18 GMT +0000

User avatar
Mali Panta
Über-Mašinovođa
 
Posts: 3079
Joined: 24. 09. 2006. 20:26 GMT +0000
Location: Sremski Karlovci

Re: Zajam EBRD

Postby ljubo » 09. 02. 2010. 22:47 GMT +0000

ljubo
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1212
Joined: 29. 11. 2006. 17:17 GMT +0000
Location: minhen/negotin

Re: Zajam EBRD

Postby bolid1 » 09. 02. 2010. 22:55 GMT +0000

Evo jedno pitanje laika... :)

Koliko ja razumem stvari masinovodja ima dozvolu za odredjeni tip lokomotive, ako se uvedu push-pull garniture kako bi ih vozili...hocu da kazem, jel konzola u upravljacnici mora da bude identicna tipu lokomorive za koju masinovodja ima dozvolu.

NPR: Push-Pull sa loksom serije 444, jel u vagonu upravljacnica mora da bude ista kao i u lokomotivi da bi masinovodja sa 444 mogo da vozi u oba smera...
bolid1
Ložač
 
Posts: 376
Joined: 16. 11. 2009. 19:50 GMT +0000
Location: Ljubljana

Re: Zajam EBRD

Postby Mali Panta » 09. 02. 2010. 23:14 GMT +0000

User avatar
Mali Panta
Über-Mašinovođa
 
Posts: 3079
Joined: 24. 09. 2006. 20:26 GMT +0000
Location: Sremski Karlovci

Re: Zajam EBRD

Postby Boris712 » 09. 02. 2010. 23:18 GMT +0000

bolid1 wrote:Evo jedno pitanje laika... :)

Koliko ja razumem stvari masinovodja ima dozvolu za odredjeni tip lokomotive, ako se uvedu push-pull garniture kako bi ih vozili...hocu da kazem, jel konzola u upravljacnici mora da bude identicna tipu lokomorive za koju masinovodja ima dozvolu.

NPR: Push-Pull sa loksom serije 444, jel u vagonu upravljacnica mora da bude ista kao i u lokomotivi da bi masinovodja sa 444 mogo da vozi u oba smera...

Bolid 1,
upravljacnica ne mora da potpuno ista kao na lokomotivi. Bitno je samo da su komande (dakle strujni krigovi) kompatibilne sa onima iz lokomotive. Komande svih vitalnih funkcija lokomotive moraju se nalaziti i u trecoj upravljacnici. Bitna je dakle funkcija, ne izgled. E sad kakav je lay-out i dizajn upravljacnice, to bas nema veze sa lokomotivom, da li je pult levo ili desno itd. nije znacajno. Moguci problem vidim u razlici izmedju 441 i 444. 441 je potpuno analogna lokomotiva sto znaci cista 'struja' i pneumatika, dok je 444 delimicno digitalna, na joj imas mikroprocesore sa softverom i ekranima koji pokazuju status lokomotive itd, dakle 'elektronika'.
Mogao bi da nastane konflikt sa vagonima, vagon bi trebao biti opremljen tako da moze da 'komunicira' sa lokomotivom 444 putem nekog softvera, a sa 441 komunikacija se vrsi putem strujnih kola, releja i sl. Moguce resenje je tiristorizovati sve preostale 441 ali zbog toga 444 seriju prenumerisati nazad u 441 jer bi 441 i 444 u tom slucaju bile iste lokomotive.
Prenumeracijom svih lokomotiva u 444 seriju bi znacio gubitak identiteta lokomotiva serije 441.
Zato je bolje vratiti 444 u 441. No to nije bas bitno. Mislim da vredi tiristorizovati sve elektre posto pouzdano mozemo da kazemo da je program 444 uspeh i da je lokomotiva poboljsana na vise nacina.
ŽTP Sombor
Maketa železnicke stanice Sombor - http://www.malezeljeznice.net/galerije/GS343I31
Moji JŽ modeli - http://www.malezeljeznice.net/galerije/GR982S98
User avatar
Boris712
Über-Mašinovođa
 
Posts: 3836
Joined: 01. 11. 2007. 23:22 GMT +0000
Location: Sombor Vojvodina

Re: Zajam EBRD

Postby Boris712 » 09. 02. 2010. 23:19 GMT +0000

P.S. otisli smo u debeli :OT
Molim moderatora da premesti poslednje postove u vezi sa push-pull garniturama u prikladnu temu u forumu 'Vagoni'.
Hvala.
ŽTP Sombor
Maketa železnicke stanice Sombor - http://www.malezeljeznice.net/galerije/GS343I31
Moji JŽ modeli - http://www.malezeljeznice.net/galerije/GR982S98
User avatar
Boris712
Über-Mašinovođa
 
Posts: 3836
Joined: 01. 11. 2007. 23:22 GMT +0000
Location: Sombor Vojvodina

Re: Zajam EBRD

Postby Karlito » 18. 02. 2010. 0:01 GMT +0000

Да потпишете петицију за трамвај, користите овај линк. Када се сви станари уселе, трамвај ће бити једино превозно средство које ће се кретати некако од Аутокоманде ка Славији, а будућа реконструкција Улице војводе Степе је шанса и за ово унапређење.
User avatar
Karlito
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1157
Joined: 20. 05. 2006. 19:17 GMT +0000
Location: Beograd i okolina

Re: Zajam EBRD

Postby rasha » 18. 02. 2010. 0:27 GMT +0000

User avatar
rasha
Über-Mašinovođa
 
Posts: 4944
Joined: 18. 08. 2009. 21:31 GMT +0000
Location: Beograd

Re: Zajam EBRD

Postby Boris712 » 18. 02. 2010. 0:31 GMT +0000

Pazi, imas vise vrsta Desiro vozova. Desiro ML (Main line) ti je za IC i IR (inter regio) vozove, dok ti je klasican desiro za lokalce. Imas i dvospratni Desiro, on ti tera po Svajcarskoj.
Desiro ML mi se daleko vise svidja, ovaj stari je k'o neki terpan, fuj :L
ŽTP Sombor
Maketa železnicke stanice Sombor - http://www.malezeljeznice.net/galerije/GS343I31
Moji JŽ modeli - http://www.malezeljeznice.net/galerije/GR982S98
User avatar
Boris712
Über-Mašinovođa
 
Posts: 3836
Joined: 01. 11. 2007. 23:22 GMT +0000
Location: Sombor Vojvodina

PreviousNext

Return to Motorni vozovi

Who is online

Users browsing this forum: No registered users

cron