JDŽ D 120 i D 261

Sve o motornim vozovima...

Postby stadt_haag » 05. 01. 2008. 4:30 GMT +0000

You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
User avatar
stadt_haag
Moderator
 
Posts: 195
Joined: 29. 11. 2006. 0:16 GMT +0000
Location: Maribor

Postby bleki » 05. 01. 2008. 8:35 GMT +0000

Pozz Tomi


Ako se nevaram KALIMERO (ispekciona kola) je proslog leta izgoreo! Sad u kojoj meri, to nemogu da kazem posto ga nisam video!


bleki
User avatar
bleki
Ložač
 
Posts: 473
Joined: 06. 12. 2006. 22:12 GMT +0000

Postby stadt_haag » 05. 01. 2008. 19:39 GMT +0000

User avatar
stadt_haag
Moderator
 
Posts: 195
Joined: 29. 11. 2006. 0:16 GMT +0000
Location: Maribor

Postby Toma » 06. 01. 2008. 12:57 GMT +0000

User avatar
Toma
Ložač
 
Posts: 384
Joined: 20. 06. 2006. 14:29 GMT +0000
Location: Zagreb

Postby damir661 » 09. 01. 2008. 19:19 GMT +0000

Kalimero nekad.
900_002.jpg

901-001_Topcider_01.jpg
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
661 - Z A U V E K
User avatar
damir661
Moderator
 
Posts: 12397
Joined: 21. 05. 2006. 12:32 GMT +0000
Location: Beograd-(Zeleznik)

Postby chris » 09. 01. 2008. 20:52 GMT +0000

You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
User avatar
chris
Direktor ŽTP-a
 
Posts: 1249
Joined: 19. 05. 2006. 16:04 GMT +0000
Location: Beograd

Postby Toma » 10. 01. 2008. 1:24 GMT +0000

Hvala Chris na ovome! Vrlo zanimljivo!
B120 je GANZ-ov 'Zec', pretpostavljam?

pozdrav
toma
User avatar
Toma
Ložač
 
Posts: 384
Joined: 20. 06. 2006. 14:29 GMT +0000
Location: Zagreb

Postby chris » 10. 01. 2008. 13:24 GMT +0000

User avatar
chris
Direktor ŽTP-a
 
Posts: 1249
Joined: 19. 05. 2006. 16:04 GMT +0000
Location: Beograd

Postby sumadijska-strela » 15. 12. 2010. 22:57 GMT +0000

Motornjak D261 je izgleda bio vrlo interesantan. Prema sturim podacima iz jedne knjige o istoriji zeleznica iz 1980 pise da je imao tri postolja, dva noseca i jedno pogonsko. Na nekom sajtu o starim danskim motornjacima sam video kako to izgleda, srednje postolje je ogromno i masivno, i u njemu je motor i dve osovine u kojima su elektromotori. Knjiga navodi da je motor dvotaktni dizel od 280 ks 6 cilindara. Navodi se da je sopstvena tezina kola 58,2 tone i da sa dve prikolice postize 70km/h. Da li su ovi motornjaci zaista imali prikolice?

Interesuje me zna li neko gde bi se moglo naci jos podataka o ovim motornjacima i slika iz eksploatacije?

I cemu su sluzile one kutije na krovu, jesu li to hladnjaci ili su sluzili mozda grejanju ili ventilaciji unutrasnjosti?

Svakako je vrlo cudno izgledao, pogotovo za danasnje poimanje.
User avatar
sumadijska-strela
Kondukter
 
Posts: 224
Joined: 09. 11. 2007. 22:01 GMT +0000


Return to Motorni vozovi

Who is online

Users browsing this forum: No registered users

cron