Elektro-motorni voz ŽS 413/417

Sve o motornim vozovima...

Re: Elektro-motorni voz ŽS 413/417

Postby mvbg1 » 16. 02. 2017. 1:10 GMT +0000

petre,objasni coveku obicnim jezikom da je to ustvari klasican tempomat. Sta ti tu sad AC800PEC i boardline i ostala sranja. ;) ;) ;)
mvbg1
Ložač
 
Posts: 461
Joined: 04. 02. 2012. 16:41 GMT +0000

Re: Elektro-motorni voz ŽS 413/417

Postby severac » 16. 02. 2017. 11:26 GMT +0000

Tako je, reci samo da se zada brzina, ostalo tempomat sredi. :D

Petar je spominjanjem AC800PEC zeleo da me zainteresuje da vidim sta je to i izguglam.
severac
Putnik 2. razred
 
Posts: 39
Joined: 09. 07. 2015. 10:56 GMT +0000

Re: Elektro-motorni voz ŽS 413/417

Postby petar 1116 » 16. 02. 2017. 13:58 GMT +0000

ok, obican tempomat kojim zadas brzinu i potvrdis istu 8) .... guglaj, ja sam dosta stvari naucio na netu a ne na obuci.
Petar
User avatar
petar 1116
Mašinovođa
 
Posts: 749
Joined: 17. 03. 2008. 15:50 GMT +0000
Location: Sid

Re: Elektro-motorni voz ŽS 413/417

Postby Putnik namernik » 08. 05. 2017. 5:31 GMT +0000

Имам неколико питања за железничаре:
Које предузеће је власник Штедлерових возова, ЖС или Србија Воз А.Д?
Да ли би неко могао да ми каже како је сада организовано одржавање Штедлерових путничких возова?
Где се врше редовни прегледи и редовна одржавања а где се одржавају возови када се деси отказ или квар?
Да ли се редовна одржавања раде по стању или по задатим временима рада тј пређеном километражом?
Да ли ови возови имају уграђене сензоре за главне системе тј за дијагностику кварова?
Да ли би неко могао да упореди просечну тежину и капацитет (путничка места) класичног воза (локомотива и вагони) и Штедлерових возова где вагони имају погон и заједничке осовине на саставима?
Извињавам се ако превише питам.
Putnik namernik
Slepi putnik
 
Posts: 1
Joined: 08. 05. 2017. 5:17 GMT +0000

Re: Elektro-motorni voz ŽS 413/417

Postby tankosic » 15. 07. 2017. 12:32 GMT +0000

U cetvrtak sam se vracao iz Beograd Centra u 15:29 za Novi Sad i prvi put sam cuo najave i obavestenja na engleskom jeziku. malo su ga nezgodno uradili, kao da su seckali nase najave i ubacili englesku pa opet nasu. Ali ovo je korak napred, sporo ali ide :D odprilike najava stanice ide -Sledeca stanica-Next station-Nova Pazova-
tankosic
Kondukter
 
Posts: 133
Joined: 19. 10. 2009. 0:07 GMT +0000

Re: Elektro-motorni voz ŽS 413/417

Postby severac » 16. 07. 2017. 16:41 GMT +0000

tankosic wrote:U cetvrtak sam se vracao iz Beograd Centra u 15:29 za Novi Sad i prvi put sam cuo najave i obavestenja na engleskom jeziku. malo su ga nezgodno uradili, kao da su seckali nase najave i ubacili englesku pa opet nasu. Ali ovo je korak napred, sporo ali ide :D odprilike najava stanice ide -Sledeca stanica-Next station-Nova Pazova-


Da, to sam i ja danas cuo. S tim sto osoba koja je govorila na engleskom ima neki cudan naglasak. A i onaj deo gde kazu da je zabranjeno pusenje, promrmlja reci, al ajde.
severac
Putnik 2. razred
 
Posts: 39
Joined: 09. 07. 2015. 10:56 GMT +0000

Re: Elektro-motorni voz ŽS 413/417

Postby Davor » 17. 07. 2017. 10:15 GMT +0000

To izgleda nije urađeno u svim garniturama a uključeno je zbog EXIT - a.
Pohvalno ali razočaravajuće loš engleski sa ruskim akcentom Radeta Šerbedžije ipak para uši.
malezeljeznice.net
User avatar
Davor
Über-Mašinovođa
 
Posts: 2457
Joined: 27. 03. 2010. 4:10 GMT +0000
Location: Srem

Re: Elektro-motorni voz ŽS 413/417

Postby Davor » 18. 09. 2017. 17:00 GMT +0000

Da li se zna nešto o oštećenjima na garnituri koja je pre dve nedelje naletela na traktorsku prikolicu između Inđije i Pustare?
malezeljeznice.net
User avatar
Davor
Über-Mašinovođa
 
Posts: 2457
Joined: 27. 03. 2010. 4:10 GMT +0000
Location: Srem

Previous

Return to Motorni vozovi

Who is online

Users browsing this forum: No registered users