Switch to full style
Službene (i neslužbene) vesti vezane uz železnicu...
Post a reply

20. 12. 2010. 15:11 GMT +0000

Zorane sa svim postovanjem nemoj da krivis prave zeleznicare oni nisu krivi za ovakvu situaciju vecina njih su bili voljni ljudi i voleli bi da rade vise, problem je u tome sto nema posla tojest zbog celokupne neefikasnosti sistema dolazi stalno do redukcije obima posla a oni tu ne mogu nista. Nije da ne rade nego su jednostavno ostali bez posla. Umesto da im daju otpremnine bolje resenje bi bilo da drzava/zeleznica kreira posao tako sto ce da umesto da zatvori upravo da obnovi pruge, da uvede vise vozova a za sve to je potrebna radna snaga, pa i investicije. U kriznim vremenima treba upravo da se ulaze a ne da se stedi jer ako pametno ulozis u nesto uvek ce ti se vratiti i to visestruko, u slucaju zeleznice, ako ne iz direktnih prihoda onda iz privrede. Ovo nije nista novo, Kaynes-ova ideologija, ako te zanima. A posto nismo investirali 20 godina zato se nista ni ne vraca, logicno zar ne?
Inace za sve ovo su krivi drzava koja se vec 20 GODINA a i duze vrlo neodgovorno ophodi prema zeleznici bez ikakve konkretne razvojne strategije a i zato sto postavlja stranacke "kadrove" koji peru novac za stranke umesto da se isti ulaze u nesto ono sto treba a to je infrastruktura i vozni park. Obican masinovodja ili skretnicar ili ma bilo ko tu ne mogu nista da promene a pitanje je ko moze. Jedina sansa je da dodje do radikalne promene mentaliteta (nema nikakve veze sa radikalima) u ovoj drzavi a bojim se da do toga skoro nece doci (jer gledajuci i nemamo neki povod). Pa cak i da ne bude vise para od ovog moglo bi se visestruko vise uraditi sa ovim kapitalom samo da nema pranja novca. Tako da smatram da zeleznicari imaju pravo da protestuju, pa i ako ne postignu nista znacajno, bar ce da se cuje.

Inace drzava je upravo obezbedila vecu subvenciju za zeljeznicu (procitaj na Blic-u), naime 16 milijardi dinara umesto oko (lagacu te sad) 11 milijardi dinara kao od prosle godine.

U ime svih zeleznicara zelim ti sve najbolje i nadam se da ces uskoro da se provozas sa nama :I

Re: Kratke vesti

20. 12. 2010. 15:20 GMT +0000

Re: Kratke vesti

20. 12. 2010. 15:21 GMT +0000

Re: Kratke vesti

20. 12. 2010. 16:14 GMT +0000

Re: Kratke vesti

20. 12. 2010. 16:31 GMT +0000

Re: Kratke vesti

20. 12. 2010. 21:40 GMT +0000

Re: Kratke vesti

21. 12. 2010. 0:37 GMT +0000

Re: Kratke vesti

21. 12. 2010. 0:48 GMT +0000

1216-001 slazem se potpuno sa tobom *app*

Re: Kratke vesti

21. 12. 2010. 8:49 GMT +0000

Re: Kratke vesti

21. 12. 2010. 10:21 GMT +0000

Re: Kratke vesti

21. 12. 2010. 10:22 GMT +0000

Re: Kratke vesti

21. 12. 2010. 14:50 GMT +0000

Re: Kratke vesti

22. 12. 2010. 3:15 GMT +0000

Sve sto pricate je tacno ali ova zeleznica propada zbog putnickog saobracaja. Izracunajte voz na relaciji Beograd-Novi Sad. Karta kosta 288 RSD. Kada bi i 200 ljudi od 350-400 koliko odrpilke putuje na relaciji BG-NS kupilo karte po punoj ceni to bi tada bilo manje od 60 000 RSD. Koliko treba novca za jedan PT voz Beograd-Novi Sad i sami znate.

Najbolje da se o odvoji Cargo i da se drzava zaduzi za infrastrukturu i da onda sama drzava finansira putnicke vozove jer ZS ne moze. Onda lepo i visak zaposlenih iz Nemanjene da uz odpremnine napusti preduzece. Al zato Nenad Stanisavljevic zna da se pojavi na RTSu i da prica kako je normalna stvar i u svetu da zeleznice nisu profitabilne. Sto li onda postoje privatni operateri da mi je samo znati,verovatno toliko vole zeleznicu da zbog nje ugrozavaju poslovanje preduzeca.

Re: Kratke vesti

22. 12. 2010. 9:47 GMT +0000

Re: Kratke vesti

22. 12. 2010. 10:15 GMT +0000

Last edited by novajlija on 22. 12. 2010. 11:04 GMT +0000, edited 1 time in total.

22. 12. 2010. 10:50 GMT +0000

Re: Kratke vesti

22. 12. 2010. 11:41 GMT +0000

Re: Kratke vesti

22. 12. 2010. 12:23 GMT +0000

Re: Kratke vesti

22. 12. 2010. 12:32 GMT +0000

Re: Kratke vesti

22. 12. 2010. 12:46 GMT +0000

Post a reply