Kratke vesti

Službene (i neslužbene) vesti vezane uz železnicu...

Re: Kratke vesti

Postby Elcid036 » 10. 12. 2015. 14:11 GMT +0000

MODERNIZACIJA ŽELEZNICA Potpisan aneks ugovora o ruskom kreditu

Predstavnici novoformiranog preduzeća Infrastruktura železnice Srbije i ruske kompanije RŽD internešnl potpisali su danas u Beogradu aneks ugovora o ruskom kreditu za modernizaciju srpskih železnica koji se odnosi na rekonstrukciju 77,6 kilometara duge deonice Resnik–Valjevo, na barskoj pruzi.

Radovi, vrednosti oko 80 miliona dolara, počeće u martu 2016. godine, a trajаće 14 meseci.

Aneks ugovora o ruskom kreditu potpisali su generalni direktori Infrastruktura železnice Srbije i RŽD internešnl Goran Maksić i Sergej Pavlov.

Ugovor o ruskom kreditu u vrednosti 800 miliona dolara potpisan je januara 2013. godine, a nаmenjen je modernizaciji i elektrifikaciji pruge Beograd - Pančevo, obnovi šest deonica pruge na Koridoru 10 ukupne dužine 111 kilometara, nabaci novih dizel-motornih vozova, izgradnji pruge Valjevo - Loznica i rekonstrukciji srpskog dela pruge Beograd-Bar.
Elcid036
Ložač
 
Posts: 291
Joined: 27. 07. 2013. 15:15 GMT +0000

Re: Kratke vesti

Postby Elcid036 » 10. 12. 2015. 14:19 GMT +0000

OBNOVA BARSKE PRUGE Vozom ubuduće 120, umesto 30 kilometara na čas

Predstavnici srpskih i ruskih želežnica potpisali su danas u Beogradu ugovor o obnovi barske pruge na deonici Resnik-Valjevo, u dužini od 77 kilometara, koja će biti finansirana sredstvima ruskog kredita u iznosu od 80 miliona dolara.

Ugovor su potpisali generalni direktor preduzeća "Infrastruktura Železnice Srbije" Goran Maksić i generalni direktor kompanije ruskih železnica "RŽD Internešnel" Sergej Pavlov, u prisustvu državnom sekretara u Ministarstvu građevinarstva, saobraćaja i infastrukture Miodraga Poledice.

- Radovi bi trebalo da počnu u martu 2015. godine i biće završeni u aprilu 2017. godine - rekao je Maksić ističući da će nakon toga brzina vozova sa sadašnjih između 30 i 50 kilometara na sat biti podignuta na 120 kilometara na sat.

On je istakao da je to prva deonica barske pruge kroz Srbiju koja će biti rekonstruisana i modernizovana.

Barska pruga izgrađena je pre 40 godina i od tada nije bilo ozbiljnijih radova na njenom remontu.

Reč je o aneksu 4.1 osnovnog ugovora o ruskom družavnom kreditu za modernizaciju srpskih železnica, čija je ukupna vrednost 800 miliona dolara.

Radovi na deonici Resnik-Valjevo će se izvoditi u dve faze: na deonici Vreoci-Valjevo čiji se završetak očekuje do početka letnje sezone, nakon čega će početi obnova deonice Resnik-Vreoci.

Nakon rekonsturkcije putovanje vozom između Resnika i Valjeva će umesto sadašnjih dva sata i 10 minuta trajati sat i 15 minuta.

Maksić je istakao da je barska pruga veoma značajna, jer povezuje jadranski basen sa Koridorom 10.

Uskoro ugovor i za deonicu Stara Pazova-Novi Sad

Maksić je rekao da će uskoro sa Rusima biti potpisan ugovor i za modernizaciju deonice pruge Stara Pazova-Novi Sad.

Pavlov: Srpska železnica najbolji inostrani partner

Ruske železnice su veoma zadovoljne saradnjom sa srpskim železnicama, rekao je Pavlov nakon potpisivanja ugovora i dodao da su na upravo završenom godišnjem konkursu za izbor najboljeg inostranog partnera juče izabrane upravo srpske železnice.

Pavlov je kazao da će ta nagrada danas biti uručena ambasadoru Srbje u Rusiji.

Ruski vozovi za Srbiju kreću 15. decembra

Pavlov je najavio da će 15. decembra iz Moskve krenuti za Beograd prva dva od ukupno 27 ruskih vozova koje je Srbija kupila od Rusije zahvaljujući sredstvima ruskog kredita od 100 miliona dolara.

Pavlov je rekao da se isporuka prva dva voza realizuje čak dva meseca pre roka.

Generalni direktor Saobaćajnog instituta CIP Milutin Ignjatović je kazao da se remont pruga u svetu radi na 25 do 30 godina, dok na barskoj pruzi generalni remont nije obavljen 40 godina, zbog čega vozovi i idu 30 do 40 kilometara na sat.

On je rekao da je CIP projektovao barsku prugu, kao i da je sada uradio projekat za obnovu prve deonice do Valjeva, kako bi se vratile brzine vozova na projektovane odnosno do 120 kilometara na sat.


Ignjatović je naglasio da je to bila veoma teška deonica za graditelje, jer na celoj pruzi ima 254 tunela i 234 mosta, po čemu je gradnja te pruge bila jedna od najtežih u Evropi.

Putovanje vozom od Beograda do Bara je, na primer, 2012. godine trajalo 11 sati i 16 minuta, a od njenog otvaranja 1976. najkraće vreme koje je zabeleženo na toj relaciji je bilo 1987. godine od šest sati i 52 minuta.

"Da barska pruga bude ponovo kao pre 40 godina"

Mašinovođa koji je prvi vozom prošao barskom prugom Slavoljub Potić rekao je da se davne 1976. provozao prugom sa novinarima i da je bio prethodnica Plavom vozu, kojim je putovao bivši predsednik Jugolsavije Josip Broz Tito 28. maja 1976. godine.

On je rekao da mu je veoma drago što su ga se srpske železnice setile i izrazio očekivanje da će barska pruga ponovo biti u stanju kao pre 40 godina, kada je završena njena izgadnja.
Elcid036
Ložač
 
Posts: 291
Joined: 27. 07. 2013. 15:15 GMT +0000

Re: Kratke vesti

Postby rasha » 10. 12. 2015. 14:51 GMT +0000

U ovoj banana državi više ništa bitno nije, kao da su svi konstantno pod nekim opijumom. U javnost se izlazi sa netačnim podacima koje je lako proveriti uz 3 klika mišom, međutim zabole to bilo koga i tako iznesene laži postaju relevantni podaci, a na terenu je neko apsolutno različito stanje. Ovaj Maksić iznese tonu gluposti koje će sada godinama ponavljati.

Glavno i ključno pitanje je zašto remontuju 77 kilometara pruge od kojih je većina remontovana tokom 2000-ih godina i koja je osim par kraćih delova u najboljem stanju od ostatka barske pruge!?

Maksić govori o tome kako je brzina na deonici Resnik - Valjevo od 30 do 50 km/h što apsolutno ne odgovara istini. Brzina je:

Resnik - Bela Reka 70 km/h
Bela Reka - Veliki Borak 85 km/h
Veliki Borak - Stepojevac 90 km/h
Stepojevac - Lazarevac 50 km/h
Lazarevac - Valjevo 100 km/h

Dakle od ovih 77 km, u lošem stanju je svega 15-ak km Stepojevac - Lazarevac! Ujedno, ova deonica je pored deonice Požega - Užice jedna od najboljih na barskoj pruzi. Valjevo - Požega i Užice - Vrbnica je u katastrofalnom stanju! Tu je brzina 30-50 km/h kako Maksić navodi, a ne tamo gde remontuju. Oni remontuju deonice koje su remontovane pre 10-ak godina! Ko tu koga Z.?!

Druga stvar. Maksić govori da će se vreme putovanja od Resnika do Valjeva spustiti sa 2 sata i 10 minuta na 1 sat i 15 minuta. Jednostavnim uvidom u red vožnje možete videti da je trenutno vreme putovanja za putničke vozove koji staju na svim stanicama od Resnika do Valjeva u proseku 1 sat i 40 minuta.

Treće. Maksić navodi da će posle remonta brzina biti podignuta na projektovanih 120 km/h. Na toj deonici je 120 km/h projektovano samo na deonici Lazarevac - Valjevo, a na ostalim je niža!
User avatar
rasha
Über-Mašinovođa
 
Posts: 4944
Joined: 18. 08. 2009. 21:31 GMT +0000
Location: Beograd

Re: Kratke vesti

Postby marinac » 10. 12. 2015. 15:15 GMT +0000

Koliko samo mogu da se nalupetaju, prosto da se čovek iznenadi.
I, iz sveg glasa najavljuju neke silne nepotrebne/manje potrebne remonte, a Vrbas-Subotica ni da spomenu barem??!
Po meni je možda tamo i najhitniji remont, što se koridora tiče + teren pristupačan, nema krivina...
User avatar
marinac
Mašinovođa
 
Posts: 681
Joined: 24. 11. 2010. 2:45 GMT +0000
Location: Stara Pazova

Re: Kratke vesti

Postby Elcid036 » 13. 12. 2015. 19:29 GMT +0000

BRZA BRZINA Umesto 10, vozovi će ići čak 50 kilometara na sat

Zamenom oko sedam kilometara dotrajalih šina, 5.000 drvenih pragova, kao i nasipanjem više od 3.000 kubika kamena tucanika, završena je rekonstrukcija 3.550 metara deonice pruge od Donje Borine do železničke stanice „Zvornik“ u Malom Zvorniku.

Na ovaj način povećano je osovinsko opterećenje sa 16 na 20 tona po osovini, a umesto dosadašnjeg tehničkog ograničenja na 10 kilometara na sat ubuduće će se vozovi moći kretati i do 50 kilometara na sat.

Vrednost radova, koje je su u potpunosti izvele firme "Železnice Srbije", iznosi oko 17 miliona dinara, a kako najavljuju iz preduzeća „Infrastruktura železnice Srbije“, u skorije vreme bi trebalo da se rekonstruiše pruga na deonicama od Loznice do Gornje Koviljače kao i od Petlovače do Lešnice.

- Po završetku tih radova cela pruga Ruma – Šabac – Zvornik biće prilagođena brzini do 50 kilometara na sat, što je od vitalnog značaja za promet roba, ali i preduslov za eventualno uvođenje putničkog saobraćaja, koji je prekinut 2004. godine, do kada je saobraćao šinobus na ovoj relaciji – kaže Zoran Jevtić, predsednik malozvorničke opštine.
Elcid036
Ložač
 
Posts: 291
Joined: 27. 07. 2013. 15:15 GMT +0000

Re: Kratke vesti

Postby buca ho » 14. 12. 2015. 9:58 GMT +0000

Ako su podigli brzinu na "čak 50 km/h", bolje da ništa nisu ni radili. Bolje da su ukinuli saobraćaj, demontirali kolosek i sve prebacili na kamione i autobuse. Da se drumska mafija još malo "nafatira"!
buca ho
Mašinovođa
 
Posts: 533
Joined: 21. 09. 2006. 9:01 GMT +0000

Re: Kratke vesti

Postby Elcid036 » 14. 12. 2015. 19:50 GMT +0000

Vozom od Sombora do Osijeka posle 24 godine

Lokalni šinobus Osijek-Bogojevo-Sombor prešao je danas prvi put hrvatsko-srpsku granicu posle 24 godina.

Poslednji putnički voz za Erdut i Osijek otišao je 16. juna 1991. godine u 19.28, a iste večeri za Zagreb je otišao i poslednji voz iz Novog Sada. Potom je železnički saobraćaj prekinut zbog rata u Hrvatskoj.

U šinobusu koji je stigao u Srbiju bila su dva putnika, a u suprotnom pravcu otputovalo je troje ljudi. Granične formalnosti obavljaju se vrlo brzo u stanicama Erdut i Bogojevo. Voz saobraća preko železničkog mosta na Dunavu, koji je oštećen u bombardovanju 1999. godine i nije bio bezbedan do decembra 2006. U međuvremenu je popravljen i pušten u saobraćaj, ali su preko njega povremeno samo prelazili teretni vozovi.

U NATO bombardovanju 1999. godine železnički most preko Dunava je oštećen i saobraćaj nije bio bezbedan do decembra 2006. godine kada je uz pomoć međunarodne zajednice obnovljen i pušten u saobraćaj. Od tada su, međutim, njime preko Dunava povremeno prelazili samo teretni vozovi.
Elcid036
Ložač
 
Posts: 291
Joined: 27. 07. 2013. 15:15 GMT +0000

Re: Kratke vesti

Postby buca ho » 17. 12. 2015. 14:54 GMT +0000

buca ho
Mašinovođa
 
Posts: 533
Joined: 21. 09. 2006. 9:01 GMT +0000

Re: Kratke vesti

Postby buca ho » 17. 12. 2015. 14:55 GMT +0000

buca ho
Mašinovođa
 
Posts: 533
Joined: 21. 09. 2006. 9:01 GMT +0000

Re: Kratke vesti

Postby Karlito » 25. 12. 2015. 23:17 GMT +0000

buca ho wrote:Ako su podigli brzinu na "čak 50 km/h", bolje da ništa nisu ni radili. Bolje da su ukinuli saobraćaj, demontirali kolosek i sve prebacili na kamione i autobuse. Da se drumska mafija još malo "nafatira"!

Ovo nikako ne stoji. Prosečna brzina teretnih vozova u SFRJ nije prelazila 33km/h nikada. Tahničko stanje pri kojem se teretni vozovi kreću bezbedno 50km/h nije loše. Laka vozila, u koje spadaju i Šinobus i DMV 711 mogu da se na takvoj pruzi kreću brže za 50%, zbog manjeg dinamičkog opterećenja. Čak i konstantna maksimalna brzina od svega 50km/h je spas za zapostavljeno Podrinje. Inače, od Rume do Šapca može 100km/h.
Да потпишете петицију за трамвај, користите овај линк. Када се сви станари уселе, трамвај ће бити једино превозно средство које ће се кретати некако од Аутокоманде ка Славији, а будућа реконструкција Улице војводе Степе је шанса и за ово унапређење.
User avatar
Karlito
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1156
Joined: 20. 05. 2006. 19:17 GMT +0000
Location: Beograd i okolina

Re: Kratke vesti

Postby milanj » 30. 12. 2015. 3:51 GMT +0000

Vesti
Vojvodina
KAO U HOROR FILMU Železnička stanica u Novom Sadu u potpunom mraku
M. Stanić | 29. 12. 2015 - 18:51h | Foto: RAS Srbija .
Glavna Železnička stanica u Novom Sadu već danima je mrklom mraku.

U holu, gde je i čekaonica, gotovo uopšte nema svetla, jer ne rade glavne svetiljke, a sijaju samo trafika i šalteri za prodaju karata.

Novosađanin Marko Preldžić, koji često putuje vozom do Beograda, kaže da je ova prava sramota, ali i slika naše stanice.

- Ne samo da je vrlo zbunjujuće, jer ljudi prvo pomisle da nema struje, već šalje jako lošu sliku svima koji u naš grad dolaze zbog predstojećih praznika. Iskreno, ljudi su pomalo i uplašeni - kaže Marko.

Iz „Železnica Srbije“ nisu odgovorili na naša pitanja kada će ponovo proraditi svetlo na stanici, kao ni koji je uzrok što ga nema.

http://www.blic.rs/vesti/vojvodina/kao- ... ku/6m949eg
OČI SU JOJ MORE JADRANSKO, KOSE SU JOJ KLASIJE PANONSKO, SESTRA JOJ JE DUŠA SLOVENSKA, ONA JE JUGOSLOVENKA!!!
User avatar
milanj
Über-Mašinovođa
 
Posts: 2897
Joined: 02. 10. 2007. 16:43 GMT +0000
Location: Zell am See, Austrija i Kuršumlija, Srbija

Re: Kratke vesti

Postby vlada » 05. 01. 2016. 16:40 GMT +0000

IZVINJENJE PROMRZILM PUTNICIMA VOZA Čekamo sankcije, molimo vas, izvinite!


http://www.blic.rs/vesti/drustvo/izvinj ... te/mkxtkge
User avatar
vlada
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1834
Joined: 01. 03. 2007. 1:18 GMT +0000
Location: Beograd

Re: Kratke vesti

Postby vlada » 10. 01. 2016. 15:27 GMT +0000

Vozom iz Beograda do kraja sveta



Sa železničke stanice u srpskoj prestonici može se stići i do svih uglova evroazijskog kontinenta. Jedan je putovao u Mongoliju, drugi u Sudan, a treći u Lasu


Image
Radan je stigao i do Bajkala


SA beogradske železničke stanice može se stići do svih tačaka evroazijskog kontinenta, pa i do Tibeta sa samo dva presedanja!

Radan Jovanović, muzičar, upravo planira takvo putovanje kada sakupi 300 evra i najmanje mesec dana odmora. On kaže da će krenuti sa Glavne beogradske železničke stanice i do Lase samo dva puta promeniti voz u - Moskvi i Pekingu.

- Srbija je odlično povezana prugom sa svetom - kaže Radan. - Putovao sam od Lisabona do Irkutska, a nikada nisam seo u avion ili autobus. Voz je neuporedivo praktičniji, pogotovo za muzičare, jer nema ograničenje tereta i uvek se stigne u centar grada.

Svakog leta Radan spakuje ranac i ode na železničku stanicu. Pre toga se mesecima dobro pripremi za put, pa tako uspe i da nađe jeftine karte. Obilno je koristio "Interejl" koji košta 250 evra i omogućuje skoro mesec dana vožnje po svim prugama. Kada je putovao u Barselonu, 36 sati nije napuštao voz, a prošao je kroz sedam država. I Andaluziju je upoznao isključivo iz voza, kao i Portugaliju.

- Velika mi je bila želja da putujem Transsibirskom železnicom - kaže Radan. - Kada sam doznao da Slovačka i Rusija imaju ugovor po kom bilo koja relacija između ove dve zemlje košta 250 evra, odmah sam otišao u Šturovo i kupio kartu do Bajkala. Birao sam beloruske vozove jer su fantastično čisti. Putovao sam četiri dana i bilo je nezaboravno. Duž ove pruge ide bezbroj vozova, a što je broj koji nosi kompozicija manji, znači da je skuplji.

Putovanje po Sibiru ne mora da bude skupo, jer pored vagon-restorana svaki vagon ima samovar, pa može da se pravi supa, a na stanicama da se tokom dužih pauza kupi hrana. U Moskvi se hranio u "Mu Mu" restoranima, a na putovanjima se trudi da spava kod prijatelja. Naime, preko sajta "Kauč surfing" traži krevete koji su besplatni i zauzvrat nudi svoj trosed.

- Uvek putujem vozom, a išao sam i do Istanbula, Ukrajine, Belorusije, Portugalije, i kada neku deonicu ne mogu da pređem vozom, biram auto-stop - kaže Radan. - Žao mi je što sam propustio priliku da vozom odem u Siriju, jer to je sada nemoguća misija, ali planiram odlazak na Tibet, jer je tamo najzdravije stići postupno - šinama.

PREKO BUDIMPEŠTE

NAŠ prozor u svet je Budimpešta, jer je povratna karta 26 evra, a pošto ima mnogo polazaka za okolne zemlje mogu da se nađu povoljne karte.

Sa Keleti stanice može da se za 13 evra ode do Beča, a 60 evra košta povratna karta do, praktično, bilo kog drugog grada u Evropi. Najjeftinije je putovati u društvu, jer drugi ima popust od 20, treći od 30 odsto i četvrti, praktično, ide besplatno.

MOMAK SA DVA RANCA

- Jednog dana pojavio se momak sa dva ranca koji je rekao da je tog jutra dao otkaz i da želi te večeri da putuje negde vozom, a budžet mu je bio 300 evra - kaže Goran. - Poslednji put mi se javio iz Sudana. Drugom momku je bio životni san da vidi mongolske vozove i poslao je slike odatle. Iz Beograda se može stići, bukvalno, do kraja sveta.


http://www.novosti.rs/vesti/turizam.90. ... raja-sveta
User avatar
vlada
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1834
Joined: 01. 03. 2007. 1:18 GMT +0000
Location: Beograd

Re: Kratke vesti

Postby Elmer Davez » 12. 01. 2016. 23:38 GMT +0000

...Aj tink,diz iz bigining of bjutiful frendšip
User avatar
Elmer Davez
Majstor Mašinovođa
 
Posts: 990
Joined: 03. 07. 2008. 15:39 GMT +0000
Location: Zrenjanin,Banatska magistrala

Re: Kratke vesti

Postby Elmer Davez » 14. 01. 2016. 16:32 GMT +0000

...Aj tink,diz iz bigining of bjutiful frendšip
User avatar
Elmer Davez
Majstor Mašinovođa
 
Posts: 990
Joined: 03. 07. 2008. 15:39 GMT +0000
Location: Zrenjanin,Banatska magistrala

Re: Kratke vesti

Postby marinac » 15. 01. 2016. 14:51 GMT +0000

http://zeleznicesrbije.com/system/sr-latin/home/newsplus/viewsingle/_params/newsplus_news_id/68627.html

Šta je, pobogu, "unutrašnje uzbunjivanje"?

Vidim pokušaj objašnjenja u tekstu, ali otkud takav termin i da li je zaista potreban pravilnik sa 24 člana za to?

Jbt čime se oni bave a preduzeće samo što se nije raspalo kompletno...
User avatar
marinac
Mašinovođa
 
Posts: 681
Joined: 24. 11. 2010. 2:45 GMT +0000
Location: Stara Pazova

Re: Kratke vesti

Postby hiavata » 15. 01. 2016. 15:20 GMT +0000

Mislim da je ovo vise na drzavnom nivou. Ja sam kao zaposleni u totalno nebitnoj privatnoj firmi dobio ovako nesto da potpisem.
hiavata
Putnik 2. razred
 
Posts: 19
Joined: 29. 07. 2015. 11:02 GMT +0000

Re: Kratke vesti

Postby 461andrea » 15. 01. 2016. 21:39 GMT +0000

User avatar
461andrea
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1347
Joined: 22. 09. 2011. 23:39 GMT +0000
Location: Beograd

Re: Kratke vesti

Postby Pendolino » 16. 01. 2016. 1:20 GMT +0000

hiavata wrote:Mislim da je ovo vise na drzavnom nivou. Ja sam kao zaposleni u totalno nebitnoj privatnoj firmi dobio ovako nesto da potpisem.


Da. Ja radim u javnom sektoru i isto sam to morao da potpišem.
"Dok Metro dođe u Beograd, mnogi će ga sačekati pod zemljom"
Napisao Duško Radović 1980.
Pendolino
Ložač
 
Posts: 448
Joined: 15. 10. 2012. 11:47 GMT +0000

Re: Kratke vesti

Postby NS arhitekt » 10. 02. 2016. 21:50 GMT +0000

Vest | Vojvodina | Bečej
10. februar 2016. | 20:26 | Izvor: RTV (Nenad Jovićević)
Nestaju pruge u Vojvodini

BEČEJ - Između dva svetska rata, pa i kasnije Vojvodina je imala najgušću železničku mrežu u Evropi. Prevozili su se putnici i roba, a malo je bilo mesta bez pruge. A onda su došle devedesete godine prošloga veka i pruge su prvo opustele, a potom, mnoge i nestale.
U senci sklapanja ugovora sa Kinezima o gradnji brze pruge od Beograda do Budimpešte nestaju šine i železničke stanice širom Vojvodine. Nekada značajno čvorište u Bečeju postalo je ruglo varoši koje iz dana u dan glođe zub vremena i nemara.

ImageRTV (Nenad Jovićević)

"Niko ne vodi računa o zgradi niti bilo čemu na stanici. Ove godine sam platio da bi se raskrčilo drveće visoko pet-šest metara. U železničkoj stanici u jednoj prostoriji plafon je pao. Porodica koja živi iznad ne vodi računa o tome, niti je bila ikakva komisija da to pogleda. Stanica je ruinirana i samo moj komšija i ja, kao zakupci, čistimo oluke i domaćinski se ponašamo", kaže Stanko Žarić, zakupac neznatnog dela.

Na stanici i oko nje ostaci kulturno-istorijskih elemenata oštećenih zubom vremena a još više pohlepom preprodavaca sekundarnih sirovina.

"Ja sam to spasio od onih koji su sekli vagone. Obavestio sam Zavod za zaštitu spomenika kulture ali džaba. Došli su njih četvorica da ponesu napojnik težak više od tone i koji je star preko sto godina. Niko o tome ne vodi računa a mi branimo koliko možemo", dodaje Stanko Žarić.

U lokalnoj samou pravi svesni su stanja pruga ali, veruju, da će se to promeniti.

"Na žalost, svedoci smo da je železnički transport prilično devastiran, mogu slobodno reći, uništen u prethodnom vremenu. Veliki pomaci vide se u kontekstu pruge Beograd-Budimpešta koja je regionalna tema i prevazilazi značaj opštine Bečej pa i Vojvodine. Verujem da će izgradnjom brze pruge Beograd-Budimpešta i ostali železnički saobraćaj dobiti na značaju jer predstavlja žilu kucavicu za ceo region", kaže predsednik opštine Bečej Vuk Radojević.

Međutim, povađene šine na prelazima preko pojedinih putnih pravaca na neki način demantuju optimizam predsednika opštine Bečej.


http://www.rtv.rs/sr_lat/vojvodina/bece ... 88291.html
User avatar
NS arhitekt
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1435
Joined: 25. 03. 2008. 9:14 GMT +0000
Location: Novi Sad

PreviousNext

Return to Vesti

Who is online

Users browsing this forum: No registered users