PRUGA: Beograd-Subotica (2013. godina)

Sve o prugama, signalima, vozilima za održavanje i ostaloj infrastrukturi...

Moderators: voz, marko

Re: PRUGA: Beograd-Subotica (2013. godina)

Postby Davor » 02. 10. 2014. 20:02 GMT +0000

Iskreno da kažem, nisam dobro video.
malezeljeznice.net
User avatar
Davor
Über-Mašinovođa
 
Posts: 2462
Joined: 27. 03. 2010. 4:10 GMT +0000
Location: Srem

Re: PRUGA: Beograd-Subotica (2013. godina)

Postby buca ho » 03. 10. 2014. 8:32 GMT +0000

Lako se uočava razlika. EM 80 je sive boje a EM-SAT 120 žute, kao sve pružne mašine.
buca ho
Mašinovođa
 
Posts: 508
Joined: 21. 09. 2006. 9:01 GMT +0000

Re: PRUGA: Beograd-Subotica (2013. godina)

Postby Davor » 03. 10. 2014. 13:01 GMT +0000

Mašina je bila sive boje onda je EM-80.
malezeljeznice.net
User avatar
Davor
Über-Mašinovođa
 
Posts: 2462
Joined: 27. 03. 2010. 4:10 GMT +0000
Location: Srem

Re: PRUGA: Beograd-Subotica (2013. godina)

Postby buca ho » 03. 10. 2014. 14:57 GMT +0000

Pa da, i logično je da je EM 80, jer EM-SAT 120 ide u kompletu sa mašinama pošto je predviđen za mehanizovano održavanje.
buca ho
Mašinovođa
 
Posts: 508
Joined: 21. 09. 2006. 9:01 GMT +0000

Re: PRUGA: Beograd-Subotica (2013. godina)

Postby bleki » 16. 10. 2014. 21:46 GMT +0000

buca ho wrote:Pa da, i logično je da je EM 80, jer EM-SAT 120 ide u kompletu sa mašinama pošto je predviđen za mehanizovano održavanje.



Nije tacan podatak da EM-SAT 120 ide u kompletu sa masinama. EM-SAT 120 je svemirski brod za EM 80. Laserska oprema i jos mnogo toga...
EM-SAT 120 se ne preporucuje zato sto bi polovina pruga bilo zatvoreno po njegovom prolasku.


EM 80 predhodnih dana je imao geometrijsko merenje Batajnica - Sid, Batajnica - NS - Subotica i Subotica - Sombor - Bogojevo - NS. Na poslednjoj deonici je bilo malih tehnickih problema...

Inace EM-SAT 120 je u septembru imao mereenje profila tunela Cortanovci.
User avatar
bleki
Ložač
 
Posts: 473
Joined: 06. 12. 2006. 22:12 GMT +0000

Re: PRUGA: Beograd-Subotica (2013. godina)

Postby Mali Panta » 16. 10. 2014. 23:00 GMT +0000

I, šta je EM-SAT 120 izmerio u tunelu Čortanovci? Ako se zna? I kakvo je stanje ostalih snimljenih pruga?
User avatar
Mali Panta
Über-Mašinovođa
 
Posts: 3068
Joined: 24. 09. 2006. 20:26 GMT +0000
Location: Sremski Karlovci

Re: PRUGA: Beograd-Subotica (2013. godina)

Postby dejanpavkov » 17. 10. 2014. 0:05 GMT +0000

Za one kome nije poznat :I nekoliko fotografija Plasser & Theurer EM-SAT 120 koji se ekspolatise na OBB.

emsat120-1.jpg

emsat120-3.jpg

emsat120-2.jpg
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Dejan Pavkov- Österreichische Bundesbahnen,A ÖBB
User avatar
dejanpavkov
Mašinovođa
 
Posts: 717
Joined: 23. 01. 2010. 21:59 GMT +0000
Location: Sabac

Re: PRUGA: Beograd-Subotica (2013. godina)

Postby buca ho » 21. 10. 2014. 8:36 GMT +0000

Bez preterivanja mogu da kažem da sam bio jedan od "pionira" primene EM -SAT-a kod nas, čim je stigao. Radio sam skoro godinu dana na njemu što u birou, što na pruzi. Jeste mnogo naprednij od EM-80, ali sve ima svoje vreme. Što se tiče profila tunela i ishabanosti šinske glave ima smisla da ide sam. Kod geometrije koloseka i zastorne prizme poenta je u tome da se disketa sa snimljenim podacima ubaci u podbijačicu i plug i da oni automatski dovedu sve "pod konac". Posle dođe DGS i sve "ušuška". Inače, posredno preko monitora sam preko EM-SAT-a prokrstario celom mrežom ŽS i "video" svašta. Odoh u :OT ! Bežim odavde!
buca ho
Mašinovođa
 
Posts: 508
Joined: 21. 09. 2006. 9:01 GMT +0000

Re: PRUGA: Beograd-Subotica (2013. godina)

Postby Mali Panta » 21. 10. 2014. 20:49 GMT +0000

Buca ho, vidim da si upućen u materiju pa imam jedno pitanje, ako posle podbijačice ide DGS zašto se brzina na tim deonicama ne diže odmah na projektovanu brzinu nego se uvodi lagana vožnja? Koja je svrha DGS-a u tom slučaju?
User avatar
Mali Panta
Über-Mašinovođa
 
Posts: 3068
Joined: 24. 09. 2006. 20:26 GMT +0000
Location: Sremski Karlovci

Re: PRUGA: Beograd-Subotica (2013. godina)

Postby buca ho » 22. 10. 2014. 10:30 GMT +0000

Iskreno, ni sam nisam siguran zašto. Ja sam samo godinu dana bio na mehanizaciji, u vreme kada su stigle garniture podbijačica, plugova i DGS-a. U DGS sam samo jednom ušao i znam da i on izbacuje nekakav dijagram šta je uradio sa kolosekom. Među mašincima i građevincima se razvijala neka diskusija o tome da ako bi podbijačica radila određenom frekvencijom ne bi bila potrebna dinamička stabilizacija koloseka itd. Sa druge strane neki smatraju da se podbijanjem tucanik smešta ispod pragova a da se između njih konstrukcija slabi. DGS i jeste zamišljen da odradi ono što se nekad dešavalo pod saobraćajem, ali kod nas to nije tako. Najverovatnije zbog neiskustva. Inače, zbog sramotno malih plata u ŽTP-u, (cca 2004. godine), bio sam prinuđen da napustim tako interesantan posao i pređem kod privatnika za duplo veću platu.
buca ho
Mašinovođa
 
Posts: 508
Joined: 21. 09. 2006. 9:01 GMT +0000

Re: PRUGA: Beograd-Subotica (2013. godina)

Postby Mladjasrb » 20. 05. 2015. 11:23 GMT +0000

Putovanje vozom ICS 546 od Beograda do Novog Sada, snimak kompletne pruge. Uz prigodan muzicki sadrzaj :)

https://www.youtube.com/watch?v=4AYTQYdF_Mc
Cudo gradjevinarstva! Pruga Beograd-Bar!
https://www.facebook.com/pages/Vozovi-i ... 6192119878
User avatar
Mladjasrb
Kondukter
 
Posts: 145
Joined: 10. 12. 2013. 23:29 GMT +0000

Re: PRUGA: Beograd-Subotica (2013. godina)

Postby cira - 1 » 02. 02. 2016. 23:01 GMT +0000

Jugovićevo - Istorijski arhiv grada Novog Sada.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
User avatar
cira - 1
Ložač
 
Posts: 332
Joined: 28. 09. 2008. 11:19 GMT +0000

Previous

Return to Infrastruktura

Who is online

Users browsing this forum: No registered users