KIKINDA

Sve o prugama, signalima, vozilima za održavanje i ostaloj infrastrukturi...

Moderators: voz, marko

KIKINDA

Postby JOSHKA » 13. 09. 2007. 20:52 GMT +0000

Image

Poslednje pripreme pred otvaranje renovirane stanice
Image

Poslednja noć pred otvaranje
Image

Kancelarija otpravnika vozova
Image

Lokomotiva 51 serije izložena ispred stanične zgrade (krov nad lokomotivom će biti naknadno montiran)
Image

Fontana spremna za aktiviranje (završena je u poslednjem trenutku)
Image

Prvi vozovi u novootvorenoj stanici (na samom otvaranju nisam bio prisutan jer sam bio na putu (812-307 spreman za polazak ka Zrenjaninu, 812-199 koji je pristigao iz Rumunije i teretni, koji je takodje pristigao i Rumunije))
Image

Fontana u punom sjaju
Image

Pogled ka ulici
Last edited by JOSHKA on 13. 09. 2007. 21:15 GMT +0000, edited 2 times in total.
JOSHKA
Kondukter
 
Posts: 240
Joined: 20. 11. 2006. 21:28 GMT +0000
Location: Kikinda

Postby Dionisijat » 13. 09. 2007. 21:02 GMT +0000

Da budem iskren ovo me je bas skroz pozitivno iznenadilo. Izgleda super. Nisam tamo bio godinama, i poslednje uspomene su bile bas ruzne.

No sada jos ako se i pruga Segedin-Kikinda-Temisvar obnovi, pa onda Kikinda-Zrenjanin-Beograd pa Kikinda-Subotica, pa dodju novi vozovi, ih.... Nadam se da nisu samo pusti snovi...
User avatar
Dionisijat
Putnik 1. razred
 
Posts: 63
Joined: 24. 02. 2007. 9:06 GMT +0000

Postby Dragomir » 13. 09. 2007. 22:02 GMT +0000

Ovako obnovljena i uredjena stanica u Kikindi zaista izgleda moćno.
Možda je ovo nagovještaj nekih boljih dana za željeznice u ovom dijelu Srbije.
Dali postoji redovni putnički saobraćaj iz Kikinde za Rumuniju odnosno do pogranične stanice Jimbolia.
User avatar
Dragomir
Kondukter
 
Posts: 212
Joined: 26. 11. 2006. 16:13 GMT +0000
Location: Osijek

Postby JOSHKA » 13. 09. 2007. 22:11 GMT +0000

Pozdrav! Postoji pogranični saobraćaj, i to dva puta dnevno! Slike iz Jimbolie možeš videti sa tudjih pruga u temi "Jimbolia CFR" . Inače ovo je najstarija stanica u funkciji ne samo u Vojvodini nego i u Srbiji. 15. 11. slavi 150 godina postojanja, a ovo je slika zgrade prve ložionice u Kikindi iz 1857-e!!! Pozzz!!!
Image
Nije baš najbolja slika
JOSHKA
Kondukter
 
Posts: 240
Joined: 20. 11. 2006. 21:28 GMT +0000
Location: Kikinda

Postby krasilov » 13. 09. 2007. 22:20 GMT +0000

Slike se cool 8) bio sam i ja u Kikindi.

Jao... nisam znao za tu lozionicu ! Ja sam samo uslikao onu glavnu....
a treba mi za foto-album (sve lozionice u Srbiji). Znaci moram opet u Kikindu. Ovog puta cu da posetim Jimboliu ili Sannicolau Mare ;)

Neko sa ovog foruma mi je rekao da je u Kikindi loksa. Kombinovanog Prevoza. Ja je nisam video.

Hteo sam da uslikam i granicni prelaz, ali se carenik iznervirao :evil: Sta ce covek, nema puno posla. A, ako udjem u Sengen (nadam se), nece ni imati posla...

Dionis..., svaka cast za Jat-ov DC-10 ! legenda...
krasilov
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1513
Joined: 30. 05. 2006. 13:26 GMT +0000
Location: Београд

Postby Dragomir » 13. 09. 2007. 22:24 GMT +0000

Vidio sam tvoje slike iz Jimbolie zato sam i pitao. Do sada sam mislio da je jedina željeznička veza izmedju Srbije i Rumunije preko Vršca.

Znam ja da je to jedna od najstarijih stanica u Srbiji, a čini mi se, da sam negdje pročitao da je tuda nekada prolazio i čuveni Orient-express.
Naravno pruga kojom je on prolazio od Segedina do Kikinde sada vjerovatno više nije u funkciji.

Zanima me dali vlakovi koji dolaze u Kikindu iz pravca Zrenjanina pa produžuju za Jimboliu nastavljaju u istom pravcu ili se vraćaju unazad.

Inače slike su ti odlične !

Pozdrav iz Osijeka
User avatar
Dragomir
Kondukter
 
Posts: 212
Joined: 26. 11. 2006. 16:13 GMT +0000
Location: Osijek

Postby CountryLink » 14. 09. 2007. 3:20 GMT +0000

Dionisijat wrote:No sada jos ako se i pruga Segedin-Kikinda-Temisvar obnovi, pa onda Kikinda-Zrenjanin-Beograd pa Kikinda-Subotica, pa dodju novi vozovi, ih.... Nadam se da nisu samo pusti snovi...


To ce da bude kad DC-10 ponovo poleti... :lol: Take off check completed :D
User avatar
CountryLink
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1060
Joined: 20. 06. 2006. 13:57 GMT +0000
Location: Sydney, NSW, Australia

Postby institucija » 14. 09. 2007. 8:28 GMT +0000

Evo par malo starijih fotki stanice Kikinda 8)
Image

Image
User avatar
institucija
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1566
Joined: 11. 01. 2007. 9:34 GMT +0000
Location: 42.47°N 19.28°E

Postby chris » 14. 09. 2007. 10:16 GMT +0000

Dragomir wrote:Znam ja da je to jedna od najstarijih stanica u Srbiji, a čini mi se, da sam negdje pročitao da je tuda nekada prolazio i čuveni Orient-express.
Naravno pruga kojom je on prolazio od Segedina do Kikinde sada vjerovatno više nije u funkciji.


Jeste, OE je tuda saobraćao sve dok nije uspostavljena direktna veza izmedju Niša i Istanbula.

Pruga izmedju Segedina i Kikinde nije u funkciji tj. demontirana je izmedju Segedina i Ban. Arandjelova.
User avatar
chris
Direktor ŽTP-a
 
Posts: 1243
Joined: 19. 05. 2006. 16:04 GMT +0000
Location: Beograd

Postby Dionisijat » 14. 09. 2007. 17:07 GMT +0000

No sada jos ako se i pruga Segedin-Kikinda-Temisvar obnovi, pa onda Kikinda-Zrenjanin-Beograd pa Kikinda-Subotica, pa dodju novi vozovi, ih.... Nadam se da nisu samo pusti snovi...

To ce da bude kad DC-10 ponovo poleti... :lol: Take off check completed :D


Izvini molim te, ali ne znam sta fali DC-10??? Ako si se ikada vozio DC10 i uporedio to iskustvo sa letovima nekim modernijim long-range avionima, mogao si da vidis da iako je 10-ka starija, ima puno udobniju i tisu putnicku kabinu... Osim toga, 10-ka i dalje aktivno leti po Severnoj Americi u nekoliko charter kompanija, a u kargo verziji leti u preko 15 svetskih kompanija, ukljucujuci tu i recimo neprikosnoveni FedEx. E sad sto smo mi prodali sve sto smo mogli da prodamo, i sto moraju da se ispune neke evropske ekoloske norme novijeg datuma, to je vec druga prica...

No da ne budem off topic, vec posto DC-10 itekako jos uvek leti, moguce je da ce biti i novih vozova u Kikindi :D :D :D
User avatar
Dionisijat
Putnik 1. razred
 
Posts: 63
Joined: 24. 02. 2007. 9:06 GMT +0000

Postby krasilov » 14. 09. 2007. 17:28 GMT +0000

Nortwest airlines je bio najveci operater DC-10 (prosle godine), leteli su na Euro-Americkim linijama, ali su ih penzionisali pre nekih 6 meseci. Sada je desetka retka (u putnickim aviokompanijama). Kao sto sam napisao legenda. Ja sam leteo sa MD-11, avionom koji je nastao od DC-10. I odlicno iskustvo. Sa DC-10 nazalost nisam nikada leteo. Naravno, kao i vecina starijih aviona, DC-10 je skuplja od novijih aviona, pa je zato i nema...

Mali off-topic, ali ja sam u proslom postu bio na topicu, a niko mi nije odgovorio...
krasilov
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1513
Joined: 30. 05. 2006. 13:26 GMT +0000
Location: Београд

Postby Stanley » 14. 09. 2007. 19:23 GMT +0000

Moje skromne čestitke na izvrsnoj reportaži.
Lijepo je vidjeti ovako obnovljenu stanicu, građenu u nekadašnjem stilu MAV-a.
Kroz nju je nekada prolazio i međunarodni brzi vlak ''Bucuresti Express'' (Rijeka - Zagreb - Vinkovci - Subotica - Kikinda - Timisoara - Bucuresti).
Serija 05 je zakon!
User avatar
Stanley
Mašinovođa
 
Posts: 555
Joined: 04. 03. 2007. 18:44 GMT +0000
Location: Zagreb

Postby JOSHKA » 14. 09. 2007. 19:59 GMT +0000

Hvala svima na komplimentima!!! Nekada je stvarno bila moćna... nekada! zaista je ovuda saobraćao OE, pa zatim i Bucuresti express koji je nosio oznake RT/TR a kasnije brojeve 244/245. Prema Rijeci svi su išli na letovanje ili za Trst u šoping, a u suprotnom smeru kod Čaučeska po ratluk, beli vez, a izvozile su se cigarete kao Zeta i sl. Posledenji konforniji voz je bio Srebrni voz, koji je saobraćao 1983/84 do ZOI u Sarajevu, kada je garnitura otišla kao ispomoć i više se nikada nije vratila. Sastojala je od 4 pullmana prvog razreda i bifea, a voz je vukla 643-045. Niko ni dan danas ovde nezna otkud ovo i ovoliko renoviranje kada sem teretnog saobraćaj nema nekog velikog prometa. Možda se i urade svi ti pravci, ko zna?
Dragomiru, na komandnom pultu otpravnika vozova vide se tri koloseka, to su ulazni koloseci od bloka 1. Dvokolosečna pruga: levi je industrijski za MSK, Livnicu (Cimos) i Tozu Marković, a desni ulazni od Ban. Miloševa i Zrenjanina. Gornji kolosek je ulazni od Jimbolie. Pozzz!!!
JOSHKA
Kondukter
 
Posts: 240
Joined: 20. 11. 2006. 21:28 GMT +0000
Location: Kikinda

Postby CountryLink » 15. 09. 2007. 4:08 GMT +0000

Dionisijat wrote:
Izvini molim te, ali ne znam sta fali DC-10???


Nisam rekao da desetki ista fali, samo sam rekao da ce svi ti pravci biti potpuno remontovani kad JAT pocne ponovo da leti desetkom znaci nikad. Leteo sam par puta tim avionom kao mali i mislim da je bio YU-AMB ako se dobro secam. U poredjenju sa novim "stocnim" avionima DC-10 je nenadmasiv mada su moji ljubimci DC-9 i B727.

Zao mi je ako si me pogresno razumeo.

Pozdrav i izvinjavam se zbog OT.
User avatar
CountryLink
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1060
Joined: 20. 06. 2006. 13:57 GMT +0000
Location: Sydney, NSW, Australia

Postby krasilov » 15. 09. 2007. 14:30 GMT +0000

Mislim da je YU-AMB kasiran u Francuskoj :cry:
DC-10 je JAT prodao 2004... i nikada ih nece imati opet. Trebali
su da dobiju MD-11, ali politika je cudo... sankcije...

Countrylink, bravo za DC-9 i 727, jer su to i moji omiljeni putnicki avioni....

Sorry za O/T. Stavicu kasnije fotku lozione KI, i koloseka za mlin, da se otkupim za O/T jer su modini i admini cudo !
[mod]Držim te za reč, pazi šta si rekao ili..... *dead*
urednik Voz [/mod]
krasilov
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1513
Joined: 30. 05. 2006. 13:26 GMT +0000
Location: Београд

Postby Mali Panta » 15. 09. 2007. 16:31 GMT +0000

Svaka čast za stanicu! Izgledda svetski!
Samo još i da saobraćaj u tom delu Vojvodine srede i biće sve super.
User avatar
Mali Panta
Über-Mašinovođa
 
Posts: 3068
Joined: 24. 09. 2006. 20:26 GMT +0000
Location: Sremski Karlovci

Postby milanche » 16. 09. 2007. 23:32 GMT +0000

Slike su sjajne!
Čoveče nisam znao da uopšte renoviraju, odnosno da su renovirali tu stanicu..
Lepo kažete sve bi bilo extra kada bi se još samo ta stanice malo bolje povezala sa ostalim, jer je šteta da ovakva stanica ostane bez vozova!
User avatar
milanche
Mašinovođa
 
Posts: 688
Joined: 15. 11. 2006. 20:35 GMT +0000
Location: Ниш-Niš

Postby GANZ » 18. 09. 2007. 13:33 GMT +0000

Cutite, ljudi, kad renoviraju stanice barem znaci da se pruge nece ukidati (kako je nagovesteno pre nekoliko godina, balkanskim zemljama su navodno potrebni samo koridori i nista vise!). Znaci, sledece je da se obnovi vozni park! Jedno po jedno.

JOSHKA, odusevljen sam izgledom stanice KIKINDA; odlucio sam da napravim maketu; mozes li da mi je slikas i sa zadnje strane, okrenute gradu (ne kolosecima), kao i onu drugu bocnu stranu gde nije fontana? Tako cu moci da je skiciram, a kada u prolece budem dosao u Vojvodinu uzecu i mere.

Pozdrav,

GANZ
User avatar
GANZ
Über-Mašinovođa
 
Posts: 2309
Joined: 21. 04. 2007. 0:52 GMT +0000
Location: Zürich

Postby JOSHKA » 26. 09. 2007. 20:59 GMT +0000

Image

Ovo je pogled sa ulice (desno krilo)

Image

sredina

Image

levo krilo

Image

pogled od fontane, suprotna strana još nije u potpunosti završena, čim bude ja ću je uslikati.

Image

ovo je imitacija česme, naime, kadfa se pritisne ručica, tada teče voda (nije potrebno pumpati)
JOSHKA
Kondukter
 
Posts: 240
Joined: 20. 11. 2006. 21:28 GMT +0000
Location: Kikinda

Postby Gruber » 27. 09. 2007. 8:16 GMT +0000

Pozdrav!!

Stvarno lepo izgleda, odavde mi deluje kao da su se majstori svojski potrudili...
Slobo, podseca li te zgrada u Kikindi malo na zgradu u Kraljevu??

pozdrav,

Petar
...i onda je on mene pogledao a ja ne volim kad me neko pogleda....
...na njega je koplje dočekao, polomio ga na tri polovine...
User avatar
Gruber
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1474
Joined: 18. 12. 2006. 14:22 GMT +0000
Location: Zemun

Next

Return to Infrastruktura

Who is online

Users browsing this forum: No registered users